Ponykamp organiseren.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

x_elisa

Ponykamp organiseren.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 13:28

Hoi.

Ik heb voor school een opdracht gekregen om studiepunten mee te halen.
We moeten een ponykamp/wedstrijd/evenement etc. gaan organiseren. Wij hebben gekozen voor een ponykamp. We hebben al een locatie in gedachte, en de manegehouder vond het een goed idee. Nouw is mijn vraag of je voor het organiseren van een ponykamp ook een vergunning of iets dergelijks nodig bent? Of is het zo dat een manege automatisch verzekerd is?
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Haha!

Groetjes Elisa.

Nijn

Re: Ponykamp organiseren.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 13:29

Bedoeling van schoolopdrachten zijn dat jij het zelf gaat uitzoeken, niet andere mensen Nors opkijken

Christeltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 13:29

volgens mij heb je hier een vergunning voor nodig!
maar ik denk ook wel dat de manege eigenaar jullie hierbij kan helpen.

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 13:32

Daar heb je inderdaad een vergunning voor nodig, dus als je dat wil doen krijg je het denk ik voor het einde van het school jaar niet af Tong uitsteken Daar gaat namelijk een behoorlijke tijd overheen. Ik weet niet of de manege waar je die ponykamp wil organiseren in de buurt is van andere manege's o.i.d die ook ponykampen organiseren want dat maakt ook veel verschil..
Als ik jou was zou ik 1 van de andere mogelijkheden nemen want dit word nog behoorlijk lastig.

x_elisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 14:01

Zit er ook nog verschil in of het kinderen zijn van buiten de manege of kinderen die al op de manege rijden?

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 17:31

Er zal vast wel verschil in zitten, maar meer in de zin van reclame maken, extra begeleiding omdat de kinderen de pony's nog niet kennen enz.
Ik denk niet zo zeer voor de vergunning o.i.d

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 22:12

BRT --> TAO

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 22:14

Ik zou zeggen, bel de fnrs eens...
Uitzoeken die hap!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 07:49

Nijn schreef:
Bedoeling van schoolopdrachten zijn dat jij het zelf gaat uitzoeken, niet andere mensen Nors opkijken

volgens mij zoekt ze het via bokt toch uit, Gaaaap
Maarre wat een leuke opdracht! Je hebt inderdaad eenv ergunning nodig. Maar ik neem aan dat het wel haalbaar is met vergunning ed? anders zou het toch geen schoolopdracht zijn voor een jaar Lachen .. tenminste ik neem aan dat het ook utigevoerd moet worden?

x_elisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-08 08:09

ChantalSmook schreef:
Nijn schreef:

volgens mij zoekt ze het via bokt toch uit, Gaaaap
Maarre wat een leuke opdracht! Je hebt inderdaad eenv ergunning nodig. Maar ik neem aan dat het wel haalbaar is met vergunning ed? anders zou het toch geen schoolopdracht zijn voor een jaar Lachen .. tenminste ik neem aan dat het ook utigevoerd moet worden?

Ja heb moet ook uitgevoerd worden. Ik ga binnenkort even met een hele groep rond de tafel, en dan even uitzoeken hoe het allemaal gaat met een vergunning aanvragen etc. Hoop wel dat het lukt in een jaar, ik vind het ook een hele leuke opdracht om te doen. Pling