Ik vind het gave auto's en niet te groot (ivm parkeren inde stad
), en moeten naar mijn idee makkelijk een anderhalf paards kunnen trekken. Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
), en moeten naar mijn idee makkelijk een anderhalf paards kunnen trekken. Knert schreef:vette Nissan patrol GR. Dus 6 cilinder en ruim 2 ton op de weegschaal! Superblij mee. Zeer stabiel met de trailer, veel vermogen. Maar geen racebak.
Zescilinder is trouwens niet vanzelfsprekend in een Patrol. De laatste modellen hebben een direct ingespoten drieliter viercilinder diesel.
Een belastingvrije
kakanox schreef:Knert schreef:vette Nissan patrol GR. Dus 6 cilinder en ruim 2 ton op de weegschaal! Superblij mee. Zeer stabiel met de trailer, veel vermogen. Maar geen racebak.
En ook geen A-labelZescilinder is trouwens niet vanzelfsprekend in een Patrol. De laatste modellen hebben een direct ingespoten drieliter viercilinder diesel.
Zescilinder is trouwens niet vanzelfsprekend in een Patrol. De laatste modellen hebben een direct ingespoten drieliter viercilinder diesel.[/quote]Setteli schreef:Ford Mondeo station 1.8 TD
Heb ik een 1,5 paards trailer achter (heb trouwens geen aanhanger rijbewijs, maar dit past allemaal precies qua gewicht e.d.)

. LoveJorre1 schreef:Een ford focus ( geen station, verder weinig verstand van ) hebben wij er meestal voor.
Citaat:Max. Vermogen 92 kW (125 PK)
6.000 tpm
Max. Koppel 165 Nm
4.000 tpm