Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Sanet schreef:Maar ik vind het sowieso als paardenhouder niet zo leuk meer qua kosten. Ik kocht vorige week een zak voer bij de Welkoop, bij de zak stond nog €20,95, bij de kassa was het al €25,95. Voor 1 zak voer... dat is toch ook gewoon niet grappig meer?
Dennis schreef:Sanet schreef:Maar ik vind het sowieso als paardenhouder niet zo leuk meer qua kosten. Ik kocht vorige week een zak voer bij de Welkoop, bij de zak stond nog €20,95, bij de kassa was het al €25,95. Voor 1 zak voer... dat is toch ook gewoon niet grappig meer?
Waar is de tijd dat de duurste soorten voer 12,50 GULDEN per 25 kilo zak kostte?
De zakken zijn nu 15 of max 20 kilo, en minimaal 15 EURO voor de meest eenvoudige brok.
Sanet schreef:Maar ik vind het sowieso als paardenhouder niet zo leuk meer qua kosten. Ik kocht vorige week een zak voer bij de Welkoop, bij de zak stond nog €20,95, bij de kassa was het al €25,95. Voor 1 zak voer... dat is toch ook gewoon niet grappig meer?
Utixo schreef:Dat tientje extra is makkelijk gezegd. Maar mensen die onbeperkt mogen pakken, daar zitten echt mensen bij die geen maat kunnen houden. Dan kun je wel een tientje omhoog gaan, maar dat zet geen zoden aan de dijk, en de mensen die wel netjes uitmesten zijn er dan de dupe van.
Nu mensen 2 baaltjes krijgen en de rest bij moeten kopen zie je het verschil. Sommige paarden staan opeens kaal. Dit gaat me aan mijn hart, maar ik kan hier momenteel echt niet veel mee. Dit zijn wel de paarden die eerst tot aan hun buik stonden. Doe jij de rekensom?
Als de boxen niet iedere dag leeggeschept worden, maar er gewoon voorzichtig gemest wordt, red je het met 2 a 3 baaltjes per week, ik heb dit zelf uitgetest met mijn paarden. Maar als je geen bodem houd, zul je extra bij moeten kopen. Als je dat niet wil, dan houd het op.
Voor mij scheelt het echt veel, ik weet nu precies wat erdoorheen gaat en voor iedereen is het gelijk.
Lieser schreef:Dennis schreef:Waar is de tijd dat de duurste soorten voer 12,50 GULDEN per 25 kilo zak kostte?
De zakken zijn nu 15 of max 20 kilo, en minimaal 15 EURO voor de meest eenvoudige brok.
Maar jouw salaris is ook geen 1800 GULDEN per maand meer, toch?
Ghostattack schreef:Ik vraag het me ook elke maand af hoor Ik betaal grof meer aan stalling dan aan hypotheek...
OleJon schreef:Sanet schreef:Maar ik vind het sowieso als paardenhouder niet zo leuk meer qua kosten. Ik kocht vorige week een zak voer bij de Welkoop, bij de zak stond nog €20,95, bij de kassa was het al €25,95. Voor 1 zak voer... dat is toch ook gewoon niet grappig meer?
Heb je het wel voor de oude prijs meegekregen?
Loont echt om de aanbiedingen de met 20% korting in te slaan.