Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zaviii schreef:hey iedereen!
ik ben smoorverliefd op de nissan juke en zou hem graag aanschaffen! enig minpuntje: hij zou heel aventoe de 1-paardstrailer ook eens moeten trekken.. heeft wel 110 pk,dieselmotor kogeldruk van 80 kg en 240 nm. algemene reactie aub, niet van: je moet een 'tank' kopen voor je trailer enz.. ik heb dat vroeger allemaal gehad, maar nu, een zuinige auto die aventoe 1 paardje moet trekken komt financieel iets beter uit.. wat denken jullie? doen die nissan juke? misschien iemand ervaring zelfs? reactie aub!
Huertecilla schreef:[naam] schreef:De pot verwijt de ketel![]()
De pot was nog een tandje erger...
Nee hoor.
Heb me altijd als roulette-ketel opgesteld en NOOIT een smoes opgegooid.
Hard rijden op de openbare weg is russische roulette en de rest is geneuzel om het onverantwoordbare te verantwoorden.
Ben ermee (en ook met tereinraces/raids/enduros) gestopt toen ik vader werd.
zaviii schreef:3 keer per maand ofzo.. het is wel de bedoeling dat ik het dan ook met mijn eigen auto kan doen.. een auto huren in belgie is niet zo handig en al zeker niet goedkoop
Anoniem schreef:Ik heb trouwens nog nooit een cabrio met de top omlaag een trailer zien trekken... zou ook wel eens apart zijn om te doen in nl
ikke schreef:[naam] schreef:Ik heb trouwens nog nooit een cabrio met de top omlaag een trailer zien trekken... zou ook wel eens apart zijn om te doen in nl
Kan ik wel even voor je vastleggen (je ziet toch niet dat de trailer leeg is....)
zaviii schreef:ik heb er vandaag mee gereden en vond hem toch wel leuk rijden.. sterke motor ook wel. oké natuurlijk niet vergelijkbaar met een navara of een patrol maar 80 kg kogeldruk en 110 pk is toch genoeg voor een 1 paardstrailer, niet? mijn paard is ong 650 kg, de trailer 600.. komt dus net op 1250 kg uit,wat hij ook mag trekken. Maar zoals ik al zei in vergelijking met andere auto's die dit ook 'mogen',die hebben vaak maag een kogeldruk onder de 60 en minder dan 100 pk.. inderdaad verbazingwekkend dat de crossovers van nissan zo weinig "kilo's" mogen trekken...
Anoniem schreef:Stuur maar een pb wanneer het hollandse prutweer er een keer naar is
zaviii schreef:mag je de maximum trekcapaciteit van je auto niet volledig benutten? daar dienen die max capaciteiten toch voor? (dit klinkt mss als een domme vraag..) ruim gerekend kom ik op 1.300 kg, maar ik denk dat men paard wel wat minder weegt
zaviii schreef:mag je de maximum trekcapaciteit van je auto niet volledig benutten? daar dienen die max capaciteiten toch voor? (dit klinkt mss als een domme vraag..) ruim gerekend kom ik op 1.300 kg, maar ik denk dat men paard wel wat minder weegt
ikke schreef:Ben vandaag nog weg geweest, met de kap open. Kachel hoog, kraag opgeslagen, ramen omhoog en gaaaaaan.........
Dus als je morgen in de buurt bent......
(stoelverwarming is stuk)
Anoniem schreef:ikke schreef:Ben vandaag nog weg geweest, met de kap open. Kachel hoog, kraag opgeslagen, ramen omhoog en gaaaaaan.........
Dus als je morgen in de buurt bent......
(stoelverwarming is stuk)
Ik zou altijd nog mijn skipak aan kunnen trekkenmaar check buienradar eens
![]()
![]()
AAARRGGHHHHH, het zal ook eens niet!!
Ik denk dat je interieur daar niet echt blij mee zal zijn
ikke schreef:Kaatje schreef:Bedankt voor je antwoord Stefanvi.
Dat valt tegen, stom dat die kogeldruk zo lag is ,we hebben er nu een discovery voor staan maar die willen
we vervangen .
Even verder zoeken dus.
JIJ wil een Disco inruilen op een Kia?
Laat ik het zo zeggen: bezind eer ge begint..........
xmarlies96 schreef:Weet iemand misschien of een Toyota Avensis een 1,5 trailer mag trekken met 1 pony erin?
De versie van 2001.