Sizzle schreef:Noem me conservatief maar ik boven 200 op een openbare weg not-done, ook niet snachts. Daarvoor ben ik msschien net iets te vaak bijna in een hert gereden en nagenoeg in een kudde zwanen die een hele rijstrook in beslag namen beland. Een paar weken geleden vloog er een roofvogel recht onder mijn wielen vanaf de vangrail, dan reageer ik toch met een schrikreactie die voor mijn idee met de dubbele snelheid tot een catastrophale slinger kan leiden. Idem voor een collega die laatst met een klapband van de derde rijstrook naar de vluchtstrook moest zien te komen op een stuk waar de snelheid onbegrenst is. "Gelukkig" was het te druk voor hoge snelheid. Daarnaast vind ik het wegdek kwaliteit gemiddeld niet denderend, de wegopbrekingen nog daargelaten. Maar goed wat een ander doet is eigenlijk niet mijn zaak.
Ikke, goed punt. Niet onverstandig om dat per land goed na te kijken.
Het is wel een heel andere manier van autorijden en zolang het er is toegestaan ....
Blijkbaar bouwen mensen meer ongelukken bij lagere snelheden anders was het daar al wel verboden geweest en hadden ze ons er al op aangehouden.