Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sizzle schreef:Ik vond de terreinvastheid van de BMW X5 iets om meewarig van de grijnzen. Het is gewoon een hele grote auto met veel gewicht, maar ik zou er echt niet een kopen om mee door de modder te jassen.
palousa_boy schreef:Vreemd, onze V70 heeft een kleinere draaicirkel dan de Pajero, misschien verschil tussen longbody en klein model?
palousa_boy schreef:Onze V70 wint het hier toch echt van de Pajero (ook longbody) die wel iets ouder is zie ik, 1999 uit m'n hoofd, misschien is dat de reden
Sizzle schreef:Ik vond de terreinvastheid van de BMW X5 iets om meewarig van de grijnzen. Het is gewoon een hele grote auto met veel gewicht, maar ik zou er echt niet een kopen om mee door de modder te jassen.
Varekaj schreef:Aangezien je je E hebt hoef je enkel te zorgen dat de trailer in geladen toestand (dus met pony erop) niet zwaarder is dan 1400kg.
Roodvos schreef:Sizzle schreef:Ik vond de terreinvastheid van de BMW X5 iets om meewarig van de grijnzen. Het is gewoon een hele grote auto met veel gewicht, maar ik zou er echt niet een kopen om mee door de modder te jassen.
TopGear heeft daar destijds een geniaal filmpje van gemaakt. Conclusie: meest zinloze auto ooit gebouwd.
Varekaj schreef:Is ie echt nieuw, zo van de band af of "nieuw" als in tweedehands maar amper gebruikt?
Hou er rekening mee dat extra opties zoals reservewiel en zadelkamer ook nog bij die 580 geteld moeten worden. Maar normaal mag het iig geen probleem zijn
ikke schreef:MarcR schreef:
Je mag een Pajero niet vergelijken met een Forester. Ik vindt een Pajero een werkpaard in de categorie van Landrover enz. Forester is een SUV met een beperkte terrein capaciteit.
Waarom adviseer jij een bezitter van een Pajero dan om te kijken naar een Forrester?
Je leest hier lang genoeg mee om te weten dat Varekaj potent materiaal nodig heeft.
ikke schreef:MarcR schreef:Je mag een Pajero niet vergelijken met een Forester. Ik vindt een Pajero een werkpaard in de categorie van Landrover enz. Forester is een SUV met een beperkte terrein capaciteit.
Waarom adviseer jij een bezitter van een Pajero dan om te kijken naar een Forrester?
Je leest hier lang genoeg mee om te weten dat Varekaj potent materiaal nodig heeft.
palousa_boy schreef:Misschien komt het ook een beetje rot over zo op internet maar wat ikke ook al zegt, we hebben het al vaker over de Pajero gehad met alle details hoe, wat en waarom.
Een Forrester past gewoon niet in dat plaatje, hoe goed je het ook bedoeld.
En tuurlijk klaag je weleens over je auto en vraag je je af hoe het met een andere auto zal zijn, dat is in mijn ogen vrij normaal.