cile205 schreef:stefanvi schreef:Je zal de XC60/70/90 wel bedoelen, maar dit is geen jeep hoor.
Dit is ook weer gewoon een suv, en niets meer.
Jeep is een op zichzelf staand merk, en produceert diverse terreinwagens.
En de term die jij bedoelt is dan ook terreinwagen, alhoewel ik een dergelijke auto ook nog geen terreinwagen noem.
Terreinwagens zijn auto's zoals Toyota Landcruiser, Nissan Patrol, Jeep (grand) cherokee enz.
Deze auto's kunnen ook echt de blubber in én komen er weer uit, hebben eigenlijk altijd lage gearing en kunnen daarnaast ook nog eens serieuze aanhangers trekken van 3,5 ton.
Dát zijn terreinwagens.
De auto van jullie is enkel en alleen op 4 wielen aangedreven en wellicht iets verhoogd, maar meer niet. Verder liggen er gewone wegbanden onder waarmee je in het terrein helemaal nergens komt. Zodra je met jullie auto het terrein in gaat waar ik met mijn auto in ga weet ik zeker dat jullie na enkele meters al vast zitten op de bodem of gewoon geen grip meer hebben.
Denk dus volgende keer nog maar eens een keer goed na voordat je jullie auto weer een jeep noemt
jij vindt jezelf wel geweldig niet? ja sorry kan het ff niet laten, lijkt wel of je alles van n ander afkraakt.
Maar fijn dat jij wel een patrol hebt die 3,5 ton kan trekken..Gefeliciteerd![]()
Niet vervelend bedoeld, maar ik vind het een beetje banketstaaf over komen naar de mensen toe hier in dit topic. die allen ws blij zijn met wat ze hebben, niet iedereen kan een dikke bak rijden helaas.
Ik heb vorige week ook in de vette dikke slijk gestaan hoor, en ik ben er voor de zoveelste keer uitgekomen met men freelander 4x4. Hoef je niet perse een patrol voor te hebben
Het is niet zo bedoeld, maar puur en alleen om aan te geven dat een jeep/terreinwagen/suv verschillende dingen zijn die vooral leken nogal eens door elkaar willen halen, en tja, dan kan ik het niet laten dit te corrigeren als liefhebber zijnde.
Het nalezend kan ik me indenken dat het anders overkomt
