heaven schreef:zijn er meer mensen die met een golf 4 tdi rijden?
ik heb hier ook voor gekeken om een golf 4 te kopen, maar de garage raadde dit af, omdat ik dan heel men auto door de trailer naar de knoppe zou rijden en te klein zou zijn...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cile205 schreef:heaven schreef:zijn er meer mensen die met een golf 4 tdi rijden?
ik heb hier ook voor gekeken om een golf 4 te kopen, maar de garage raadde dit af, omdat ik dan heel men auto door de trailer naar de knoppe zou rijden en te klein zou zijn...daarom toch maar een landrover gekocht.
BoefJMouse schreef:Een witte Rangerover, voor een witte trailer.
Prachtig plaatje
floortje82 schreef:MI1990 schreef:wij hebben gister een subaru forester tubro gekochtkan met gemak de trailer trekken!
zouden eigenlijk wel de toyota landcruiser willen, tjaa... hij is zo duur XD
Wat voor trailer heb je er nu achter dan? ben benieuwd, aangezien ik er ook zo een wil
cile205 schreef:haha, dat is ook weer zo, maar ik ben toch blij dat ik die keus heb gemaakt. Vorige week zondag weer door de dikke slijk moeten rijden, en daar was in met een golf4 niet door heen gekomen
ikke schreef:cile205 schreef:haha, dat is ook weer zo, maar ik ben toch blij dat ik die keus heb gemaakt. Vorige week zondag weer door de dikke slijk moeten rijden, en daar was in met een golf4 niet door heen gekomen
Wat voor Land Rover heb je dan?
Als Rechtgearde Land Rover liefhebber wil ik wel een beetje weten wat er zoal aan "merkgenoten" rondlopen hier![]()
corientjuhh schreef:Nee hoor ze doen het prima
Joki schreef:Landrover Freelander 1.8 uit 2006 voor een 1,5 paards ifor williams. Tweepaards ifor gaat hij zeker met mijn paard van 1.80 niet meer redden
martina1 schreef:We hebben een Peugeot 308 SW die trekt de 1.5 paardstrailer met gemak
En laatst heb ik mijn moeders Subaru Justy ervoor gehad. Mag eigenlijk niet, maar de auto die ik geleend had van mijn instructrice gaf verkeerde signalen door aan de lichten van de trailer. Maar door de vierwielaandrijving en de sterke motor trok hij het makkelijk. Je leek niet eens te merken dat er iets achter hing.
faye1995 schreef:een jeep van volvo!
stefanvi schreef:faye1995 schreef:een jeep van volvo!
Je zal de XC60/70/90 wel bedoelen, maar dit is geen jeep hoor.
Dit is ook weer gewoon een suv, en niets meer.
Jeep is een op zichzelf staand merk, en produceert diverse terreinwagens.
En de term die jij bedoelt is dan ook terreinwagen, alhoewel ik een dergelijke auto ook nog geen terreinwagen noem.
Terreinwagens zijn auto's zoals Toyota Landcruiser, Nissan Patrol, Jeep (grand) cherokee enz.
Deze auto's kunnen ook echt de blubber in én komen er weer uit, hebben eigenlijk altijd lage gearing en kunnen daarnaast ook nog eens serieuze aanhangers trekken van 3,5 ton.
Dát zijn terreinwagens.
De auto van jullie is enkel en alleen op 4 wielen aangedreven en wellicht iets verhoogd, maar meer niet. Verder liggen er gewone wegbanden onder waarmee je in het terrein helemaal nergens komt. Zodra je met jullie auto het terrein in gaat waar ik met mijn auto in ga weet ik zeker dat jullie na enkele meters al vast zitten op de bodem of gewoon geen grip meer hebben.
Denk dus volgende keer nog maar eens een keer goed na voordat je jullie auto weer een jeep noemt