Ik dacht trouwens dat mijn nieuwe auto 1500 kilo mocht trekken, maar het blijkt 1600 te zijn. Toch meegenomen.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
cissy schreef:Sin, dat staatje is wel handig, alleen men leest nog wel eens over het stukje maximum massa auto heen, ze vergeten nog wel eens het laadvermogen van de auto bij alle gewichten op te tellen. Staatje is wel handig maar begrijpend lezen is niet voor iedereen weggelegd. In de FAQ staat het wel duidelijk vermeld.
yarrah schreef:2 ton trekken kan leuk zijn, maar zal bij mij waarschijnlijk zeer zeer zelden voorkomen.
Trouwens, de benzineuitvoeringen van de outlander mogen maar 1500 kilo trekken. Autoweek geeft de verkeerde info.
We hebben namelijk de folders in huis. Ook in de folders staat niets over de kogeldruk.
ikke schreef:Keep an eye op kogeldruk bij de Outlander. Autoweek vermeldt dat niet, dat kan dus een punt zijn. 2ton trekken is leuk, maar 2-paardstrailers geven 90 - 100kg kogeldruk.
manishdra schreef:Even weer een vraagje aan de auto-expers hier
De standaart Terracans wegen ledig 1955 kg. Nu staat op de autopapieren dat de onze 2210 weegt. Waar zou dat verschil in kunnen zitten?
yarrah schreef:Wij zijn klaar met onze zoektocht en hebben een prachtige Nissan X-trail gekocht. YESSS!!!.