Anoniem schreef:Ik denk dat hij Sizzle bedoelde
Sterker nog; dat schrééf ik al.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Huertecilla schreef:[naam] schreef:Ik denk dat hij Sizzle bedoelde
Sterker nog; dat schrééf ik al.
Anoniem schreef:Als een Korando het wel altijd haalt naar zijn huis, dan haalt zo'n auto het nog veel makkelijker,
Citaat:anders zou het toch wel helemaal gek wezen, dan zou iedereen wel Korando's kopen..... waarom dan meer dan een ton over de balk gooien
Huertecilla schreef:Mijn ideaal voor hier, erbíj als hobbyding voor extreme terreinlol, is;
Huertecilla schreef:Kan ook de bak voor een opbouw wisselen en er twee paarden ín zetten![]()
Wél veilig echter en núl probleem met helling, ´knikken´ of onverhard
Huertecilla schreef:[naam] schreef:Als een Korando het wel altijd haalt naar zijn huis, dan haalt zo'n auto het nog veel makkelijker,
Citaat:anders zou het toch wel helemaal gek wezen, dan zou iedereen wel Korando's kopen..... waarom dan meer dan een ton over de balk gooien
Nee.
Op een enkele uitzondering ziet de high end SUV verkeerdrempels als zwaarste terrein.
Hoeveel Touaregs zien ooit terrein?
De high end SUVs gaan niet om praktisch gebruiksnut, gebruiksduurzaamheid of cost of ownership/ operating costs.
Bij 4x4s ligt dat geheel anders.
De Patrols, Korandos, Toy pick-ups hier worden gekocht omdát de eigenaars ermee hun olijfboomgaarden in gaan, naar hun vee op het land gaan, een (te) zware aanhanger mee over onverhard sleuren etc.
Het is bij een Touareg versus Korando net als Rolex versus Casio F91-W. De laatste kost 0,2% van een Rolex, is schokbestendiger, antimagnetischer, betrouwbaarder, onderhoudsvrij en loopt een factor 30 nauwkeuriger op tijd.
Toch is die Rolex hét imago-horloge.
Een Touareg koop je niet voor de terreinwaardigheid en ook niet omdat het de beste tourwagen is; het is bovenal een life style uiting.
Een Korando/Musso koop je om een klus te klaren; het is bovenal een vervoermiddel.
Beiden prima paardentrailertrekkers. De ene goedkoper, de andere meer up-market.
Anoniem schreef:dan wil je niet halve dagen in een lawaaierige stuiterende SY zitten.
Tuihanti schreef:dat ding heeft maar een laadvermogen van 1000 kg, tel daar een opbouw van 200 kg meergewicht van af dan zit je aan 800 kg toelading. daar volgens jouw eigen stelregel nog 80% van vanwege levend gewicht dan hou je 640 kg over voor 2 paarden. of je hebt hele kleine whelsjes of er klop er hier iets niet en je gaat in tegen je eigen stelregels
Huertecilla schreef:[naam] schreef:Een Touareg W12 doet helemaal niks onder voor een SY, dat is de grootste onzin die er is.
Tja, jij kan dat schrijven.
Ik niet; ik heb het hier getest.
Kyaral schreef:whaha ikke ruilen als je het aanbiednu nog......ben nog wakker hoor!!!
Anoniem schreef:Ik wil graag een vrachtwagen met living erin voor naar het strand
josie schreef:[naam] schreef:Ik wil graag een vrachtwagen met living erin voor naar het strand
Die zijn er ook wel(wel even iets naar beneden scrollen): http://www.campersite.be/verdelers/paar ... wagens.php
Kost wat maar je hebt ook wat..........
Kyaral schreef:Nou de Musso word dus echt niet meer gemaakt....
Rumpleteaser schreef:Wie heeft er ervaring met een Hyundai IX35 al 'trailertrekker'?
Deze auto staat als een van de mogelijkheden op mijn lijstje (nieuwe leasebak).
De trailer die erachter komt wordt waarschijnlijk een aluminium 1,5 paards (Weijer of Ifor)
Qua specificaties volgens mij een prima keuze, maar ben benieuwd of hier ervaringsdeskundigen zijn
Rumpleteaser schreef:Wie heeft er ervaring met een Hyundai IX35 al 'trailertrekker'?
Deze auto staat als een van de mogelijkheden op mijn lijstje (nieuwe leasebak).
De trailer die erachter komt wordt waarschijnlijk een aluminium 1,5 paards (Weijer of Ifor)
Qua specificaties volgens mij een prima keuze, maar ben benieuwd of hier ervaringsdeskundigen zijn
Kyaral schreef:http://www.tagaz.ru/cars/road_partner/
lieve schat rechtsbovenaan staat dat het een hyundai is....
moet wel zeggen dat het model wel op de musso lijkt.
Huertecilla schreef:Dit is de slotparagraaf bij de RoadPartner en de Tager:
Wees, in plaats van te lijken. Dit is het belangrijkste principe van degenen die, boven alles, waarderen de auto functionaliteit en betrouwbaarheid. Deze aanpak is gemakkelijker om te leven. Gewoon een keuze maken, niet op zoek rond voor vooroordelen. En betalen voor alles een eerlijke prijs.
Anoniem schreef:Ik vraag me af of met die auto's wel fatsoenlijke veiligheidstesten zijn gedaan en hoe hoog ze dan in de ranking staan.... zeker net zo als de Landwind
(ga eens zoeken HC)
Anoniem schreef:Euhm.... het ging mij meer om de kreukelzones enzo. De auto kan wel zo sterk zijn als een tank maar het is niet de bedoeling dat hij zo goed tegen een klap kan dat je lichaam alles op moet vangen. Om niet te ver offtopic te gaan: Als ik een auto voor de trailer koop dan kijk ik naar het complete plaatje en daarin staat mijn eigen lichamelijke veiligheid behoorlijk bovenaan.
Zijn er geen filmpjes van crashtests van die SY's en namaak SY's?