Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
redison schreef:Durf het bijna niet te vragen... maar.... zijn er nog mensen met een klein autotje?
Onze Yaris is 880 kg; technische maximum massa is 1385 kg volgens kentekenbewijs (is dat dan het gewicht wat hij max mag trekken?)
BE rijbewijs heb ik; en we hebben een pony van 300 kg. Welke toch nog degelijke; kleine en lichte kar zouden wij kunnen trekken?
Voorlopig is het voor ons niet haalbaar om een grotere auto aan te schaffen.
Wie heeft ervaring met kleine autotjes?
Flurk schreef:redison schreef:Durf het bijna niet te vragen... maar.... zijn er nog mensen met een klein autotje?
Onze Yaris is 880 kg; technische maximum massa is 1385 kg volgens kentekenbewijs (is dat dan het gewicht wat hij max mag trekken?)
BE rijbewijs heb ik; en we hebben een pony van 300 kg. Welke toch nog degelijke; kleine en lichte kar zouden wij kunnen trekken?
Voorlopig is het voor ons niet haalbaar om een grotere auto aan te schaffen.
Wie heeft ervaring met kleine autotjes?
lijkt mij niet echt verstandig
jasminetje schreef:oke, byebye trailer..
ongeremd 550 & geremd 1000, dat zal dus niet lukken met een 1.5 trailer he?
annastasia schreef:jasminetje schreef:oke, byebye trailer..
ongeremd 550 & geremd 1000, dat zal dus niet lukken met een 1.5 trailer he?
Al doen mensen hier in de buurt het wel. (achter een opel zafira)
Die knuppen rustig een 2 paard trailer erachter met 2 e-pony's erin.
Die auto mag 1050 kg trekken, nou mijn trailer mogen ze niet gebruiken!!
Onlangs hebben ze zelf een trailer gekocht, een 1,5 paards weijer en daar moet dan een E-pony in. Betwijfel het of dat wel mag.
DL_ schreef:wij hebben een opel frontera voor onze 1,5 paards staan. Super trekauto, je merkt niet dat er iets achter hangt!
én ik mag hem rijden met B-rijbewijs.
annastasia schreef:jasminetje schreef:
Al doen mensen hier in de buurt het wel. (achter een opel zafira)
Die knuppen rustig een 2 paard trailer erachter met 2 e-pony's erin.
Die auto mag 1050 kg trekken, nou mijn trailer mogen ze niet gebruiken!!
Onlangs hebben ze zelf een trailer gekocht, een 1,5 paards weijer en daar moet dan een E-pony in. Betwijfel het of dat wel mag.
MAG het wetteljk gezien of niet?
En kan hij het aan of niet?
DL_ schreef:wij hebben een opel frontera voor onze 1,5 paards staan. Super trekauto, je merkt niet dat er iets achter hangt!
én ik mag hem rijden met B-rijbewijs.