Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Sin schreef:Ik dacht dat zolang je onder de 3500 kg (auto + trailer) zat je net geen BE nodig had?
Heb trouwens ook al trailers gezien van 800 kg leeggewicht. De vraag is of die te betrouwen zijn natuurlijk.. :/
Aimee schreef:Automaat is ontzettend fijn, zeker met trekken. Maar het gaat hier ook regelmatig over brandstofverbruik en dat is met automaat nog veel minder geinig... Dat is voor ons echt de reden geweest om voor de schakelbak te kiezen ipv een vergelijkbare Passat automaat. Die zoop de oren van de kop
yarrah schreef:Je kunt net als een handgeschakelde auto de auto teruglaten komen op de moter. Je moet dan vanuit de "drive" hem in een versnelling zetten. In het begin is het misschien wat eng, maar als je daar handig in wordt werkt het uitstekend.
Pipo schreef:Ik vind een automaat juist absoluut niet fijn met de trailer. Als je het gas loslaat blijft ie altijd wat doorrijden en je kunt de auto niet op de motor teruglaten komen zodat het remmen gelijkmatiger gaat.
Pipo schreef:Aimee schreef:Automaat is ontzettend fijn, zeker met trekken. Maar het gaat hier ook regelmatig over brandstofverbruik en dat is met automaat nog veel minder geinig... Dat is voor ons echt de reden geweest om voor de schakelbak te kiezen ipv een vergelijkbare Passat automaat. Die zoop de oren van de kop
Ik vind een automaat juist absoluut niet fijn met de trailer. Als je het gas loslaat blijft ie altijd wat doorrijden en je kunt de auto niet op de motor teruglaten komen zodat het remmen gelijkmatiger gaat.
Aimee schreef:Wat is dat voor één?
ikke schreef:Sin schreef:Ik dacht dat zolang je onder de 3500 kg (auto + trailer) zat je net geen BE nodig had?
Heb trouwens ook al trailers gezien van 800 kg leeggewicht. De vraag is of die te betrouwen zijn natuurlijk.. :/
In de FAQ staat het antwoord, dan hoef je niet meer te denken, dan WEET je het. Let er wel op dat de daar beschreven tekst gebaseerd is op de NEDERLANDSE wetgeving. De Belgische wetgeving is niet helemaal gelijk!