Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cissy schreef:Ehm Ikke, ik kom bij een opel ascona cabrio uit. Over welke ombouw heb je het?
Sizzle schreef:Ik zou zelf nooit een diesel Toyota kopen eigenlijk, veel te vaak problemen met o.a de roetfilters. Is mij ook echt aan alle kanten bevestigd door verkopers en garage. 300.000 km vind ik ook flink voor een RAV. Een RAV4 is uiteindelijk gewoon een naar SUV uitziende gepimpte personenauto met 4WD.
Zou je een gewone personenauto met ruim 300.000 km voor ruim 5000 euro kopen?
Priscilla_90 schreef:Sizzle schreef:Ik zou zelf nooit een diesel Toyota kopen eigenlijk, veel te vaak problemen met o.a de roetfilters. Is mij ook echt aan alle kanten bevestigd door verkopers en garage. 300.000 km vind ik ook flink voor een RAV. Een RAV4 is uiteindelijk gewoon een naar SUV uitziende gepimpte personenauto met 4WD.
Zou je een gewone personenauto met ruim 300.000 km voor ruim 5000 euro kopen?
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Wil gewoon graag een auto wat kan trekken en ook nog eens leuks is per maand aan kosten en benzinekosten
Priscilla_90 schreef:
Priscilla_90 schreef:dankje ikke maar dat wordt hem toch echt niet.
Nog meer merken als opties wat ook 1800 kan trekken
vladimir1979 schreef:Hi Sizzle, welke Skoda was dat? we hebben zelf een Octavia 2.0 TDI Turbodiesel (geen sjoemeldiesel overigens), die absoluut geen trapzak is, en heel goed uit de voeten kan met een 1,5 paardstrailer. wel met je eens dat auto's je moeten liggen, en ermee rijden echt de 'proof of the pudding' is.
Sizzle schreef:Vladimir, is een auto van mijn werk, zal eens kijken wat het precies is.
Een auto moet je gewoon passen zoals een zadel bij je paard.
Ooit een Mercedus uit de ML serie proefgereden (vergeten welke) welke ik oprecht een enge auto vond. Heel zwaar met remmen vooral.
Menig mens heeft me voor gek verklaard![]()
Zo stootte ik bij een VW Golf continue mijn hoofd aan de deurpost, dus dat was het ook niet voor mij. Terwijl dit toch wel echt een rete populaire auto is.
Sizzle schreef:Voor ieder (niet falliet) merk zijn uiteindelijk genoeg tevreden klanten, anders zou het niet verkopen.
Ik heb na het behalen van mijn rijbewijs destijds mogen oefenen in een goudkleurige Opel Rekord waarbij je je hele lichaamsgewicht aan je stuur moest gooien![]()
Die trok waarschijnlijk ook wel een trailer
Sizzle schreef:Meer deze: https://goo.gl/images/TxuEri
Daarna kun je de meeste andere auto‘s ook wel goed file parkeren.
Sizzle schreef:Ga gewoon verschillende auto‘s proefrijden.
Een Kia en VW zijn zo vreselijk verschillend dat je gewoon beter eens een rondje kan rijden.
Zo heb ik pas een Skoda gereden waar ik enkel op zat te vloeken: wat een trage trapkast was dat. Zelfs als zou hij verder perfect zijn kwa gewicht, prijs en zuinigheid hoef ik die dus echt niet te hebben.