Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Margreet schreef:Ik heb een andere auto gekocht. Mag 1500 kilo trekken en ik denk dat dat met 205 pk en 280 Nm ook wel gaat lukken.
Margreet schreef:Nou nou alweer.... Dat valt wel mee hoor. Ik ben niet de wagenparkbeheerder in de relatie(Hij heeft er 6
)
De knappe Saab heb ik nog, maar die is geschorst voor de winter, heeft serieus onderhoud nodig als ik er nog lang plezier van wil hebben (en dat wil ik). Dus maar wat ander knaps aangeschaft.
Margreet schreef:Nee, daar staat niks....
Dat knaps is een full options 2002 Saab 9-3 2.0T Aero Coupé
Voorkant
Achterkant (nog) geen trekhaak
Binnenkant
Margreet schreef:De "knappe Saab" is anders ook grijs
Ik had 'm overigens in zwart of donkerblauw ook mooier gevonden denk ik, maar ik kan aan deze kleur best wennen. En die stoelen zitten zooooooo fijn (en mét stoelverwarming).
manishdra schreef:hey auto kenners... wat is precies het verschil tussen 4-wheel low gearing en 4-wheel high gearing.
ikke schreef:Dat zijn toch Recaro stoelen?
Margreet schreef:ikke schreef:Dat zijn toch Recaro stoelen?
Origineel Saab. Het is een Viggen interieur, voor de kenners. Geen idee waar ze dat laten maken....
manishdra schreef:hey auto kenners... wat is precies het verschil tussen 4-wheel low gearing en 4-wheel high gearing.
Utixo schreef:Ikke, ik schaam me bijna om tegen je in te gaan, maar ben je niet in de war met de overdrive?
Manishdra, de auto staat standaart op high gearing. Je kunt de low gearing inschakelen als je door heel erg modderig terrein (weiland) heen moet. Je kunt hem best eens uitproberen op een verharde weg, om te voelen, maar hierbij is erg belangrijk dat je absoluut niet! stuurt, je vergalt je auto. Een stukje rechtuit dus. Ik heb het van de week even uitgeprobeerd, mijn auto leek opeens dubbel zo zwaar.
Ikke, om nog even terug te komen op de overdrive, ik hoor diverse verhalen. Tijdens het trekken van een trailer, overdrive aan of uit? En waar hangt de grens?
Utixo schreef:Ikke, ik schaam me bijna om tegen je in te gaan, maar ben je niet in de war met de overdrive?
Utixo schreef:Manishdra, de auto staat standaart op high gearing. Je kunt de low gearing inschakelen als je door heel erg modderig terrein (weiland) heen moet. Je kunt hem best eens uitproberen op een verharde weg, om te voelen, maar hierbij is erg belangrijk dat je absoluut niet! stuurt, je vergalt je auto. Een stukje rechtuit dus. Ik heb het van de week even uitgeprobeerd, mijn auto leek opeens dubbel zo zwaar.
Utixo schreef:Ikke, om nog even terug te komen op de overdrive, ik hoor diverse verhalen. Tijdens het trekken van een trailer, overdrive aan of uit? En waar hangt de grens?
Utixo schreef:een grand cherokee laredo uit 97, 4.0 benzine. Voor foto's zie enkele pagina's terug. De overdrive staat standaard aan, maar moet dus uit zodra er een trailer achter komt?
Margreet schreef:Nee, daar staat niks....
Dat knaps is een full options 2002 Saab 9-3 2.0T Aero Coupé
Voorkant
Achterkant (nog) geen trekhaak
Binnenkant
manishdra schreef:Even een klein vraagje... hoeveel weegt een 1,5 paardtrailer?
En wat is het max. laadbare gewicht van een 1,5 paardtrailer?
We moeten namelijk over 2 weken ergens heen en we kunnen wel iemand meenemen met BE, maar als dat niet hoeft kunnen we de extra zitplek goed gebruiken.
Auto weegt 2000 kilo, mag 2800 trekken. We zouden er dus nog 1500 achter mogen hangen, maar ja, dat ligt natuurlijk aan het max laadbare gewicht of het uberhaupt wel mag.
alvast bedankt
oja... niet zo belangrijk, maar wel handig. Wat voor km vergoeding is rendabel om te vragen voor auto + aanhangwagen?