Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
weet alleen dat we het over chippen hebben gehad omdat het aantal pk's aan de lage kant zijn. Zou de auto dan zuiniger moeten gaan lopen? 
Margreet schreef:Hangt er een beetje vanaf wat je laat doen en of je dezelfde rijstijl houdt
Maar ik ken wel mensen die hun diesel hebben laten kietelen en nu meer pk's hebben voor minder brandstof, conform de belofte van de dieseltuner.
Aimee schreef:Huh? Als je sportiever gaat rijden, gaat je verbruik toch juist omhoog?
, en dan zit er een kastje bij om 'm uit te schakelen bij bijv. onderhoudsbeurten, beetje ali illegali geloof ik haha! Aangezien het een lease auto is wordt het hoogstwaarschijnlijk gewoon een chip met daarbij behoud van fabrieksgarantie. 
Lady_Daniels schreef:Mijn Trailer is een 2 Paards...
Geen 1,5 paards!
En wat betreft het rijbewijs dat maakt niet uit.
Mijn vader rijd ermee en die is vrachtwagen chauffeur dus aan rijbewijzen geen gebrek;)
En over het gewicht van mijn paard...
Een tuiger bij ons op stal (belgisch paard) weegt 700kg
Dus laten we zeggen dat mijn KWPN-er 550 weegt dan nog is het onder de 1400 kg
sflj schreef:ik denk dat hij na z'n C ook E heeft gehaald, achter de vrachtwagen dus. En daarmee uiteraard ook E achter B heeft.![]()
Volgens mij krijg je je E achter B niet automatisch als je je C haalt, hoor.
sflj schreef:ik denk dat hij na z'n C ook E heeft gehaald, achter de vrachtwagen dus. En daarmee uiteraard ook E achter B heeft.![]()
Volgens mij krijg je je E achter B niet automatisch als je je C haalt, hoor.



joany_pony schreef:is hier iemand die een trailer trekt met een alfa romeo 145 of iemand die iemand kent die dat doet??