BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 19:42

Dyonne schreef:
[naam],
de abbonnenees hebben een brief gehad dat Bit 10x per jaar gaat komen. En dit jaar de dressuur erbij.
Volgend jaar kan er gekozen worden.

Blijkbaar ... die heb ik dus gisteren gehad .. Nadat ze mij via e-mail hadden gemeld dat het 8x per jaar zou zijn (en 2x dressuur). Hoezo slechte onderlinge communicatie? :Z

Heb trouwens als reactie gestuurd dat ik mijn abonnement wilde opzeggen .. kan makkelijk aangezien ik net moet betalen voor een nieuw abonnement (ik weet wel dat het de bedoeling is dat je op voorhand opzegt, maar omdat er nu nieuwe regeltjes zijn waar ik nooit akkoord mee ben gegaan ...) ... maar hierop heb ik nog geen reactie gehad ...

Kowloon

Re: BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 14:16

Hallo Sabine, dat heb ik ook gedaan. Ik kreeg eerst een hoop gezeur, maar uiteindelijk gingen ze wel accoord. Ik hoef voor 2009 niet meer te betalen.

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 14:21

Overigens was ik nogal onderste boven van de paarden welzijns nota....Het is een leuk idee, maar als je alle regels wilt opvolgen, dan kan meer dan de helft van de maneges in de randstad wel opdoeken en waar gaan dan die paarden heen?
Het is leuk als discussiestuk, maar zo was die niet bedoelt. De redactie gaat hier nogal buiten hun boekje (let op de leuke beeldspraak). Ik wil daar in met mijn lidmaatschapsgeld niet aan bijdragen.

iMyrable

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 14:54

Ik heb net een abonnement op de BIT gekregen, ik houd wel van dressuur maar om nu een heel blad daarover te gaan lezen... In BIT gaat het ook nog over andere dingen dan rijden.

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 15:31

ik heb nog steeds geen brief gehad die jullie hebben gehad, die je appart toegestuurd kreeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:13

Kowloon schreef:
Hallo [naam], dat heb ik ook gedaan. Ik kreeg eerst een hoop gezeur, maar uiteindelijk gingen ze wel accoord. Ik hoef voor 2009 niet meer te betalen.

Ja nou, ik dus wel blijkbaar ..
Heb even andere dingen aan mij hoofd gehad maar ik heb dus ondertussen wel nog een brief ontvangen dat ik mijn abonnement opzeg, vanaf 2010 ... :roll:

Volgens mij kan ik er nu gewoon niet onderuit (ik bedoel dat ik nu mijn abonnement niet meteen kan opzeggen) en moet ik sowieso betalen, toch?

Edit; zo, ik heb nog 1 e-mail gezonden waarin ik eigenlijk hetzelfde zeg als in de voorgaanden, maar misschien dringt het beter door naarmate het herhaalt wordt ofzo :P Maar heb er wel helemaal geen zin meer in moet ik zeggen :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:20

tessii1991 schreef:
ik heb nog steeds geen brief gehad die jullie hebben gehad, die je appart toegestuurd kreeg.

Moet je zeggen dat je je abonnement wil opzeggen .. dan krijg je er zelfs 2 :Y)

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 01:01

Ben al jaren lid van BIT, altijd met plezier gelezen. Vind de laatste tijd dat er veel hetzelfde in komt. Oa ieder jaar 2x een trailer special, nóg meer reclame en nu die onzin met dat Dressuur blad...
Heb dan ook mijn abonnement opgezegd. Vind het te duur worden op deze manier.

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 08:39

Ik heb de knoop doorgehakt, wil m na dit jaar opzeggen, maar weet iemand hoe en wat de procedure is en waar ik heen moet mailen etc. Dit nummer ook weer, familiebanden enzo, en al die stalbezoeken dat is leuk maar dat was het ook.
Echt nieuwe of leerzame dingen staan er niet veel meer in.....

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 10:12

tessii1991 schreef:

Ik ook niet :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 13:21

tessii1991 schreef:
Ik heb de knoop doorgehakt, wil m na dit jaar opzeggen, maar weet iemand hoe en wat de procedure is en waar ik heen moet mailen etc. Dit nummer ook weer, familiebanden enzo, en al die stalbezoeken dat is leuk maar dat was het ook.
Echt nieuwe of leerzame dingen staan er niet veel meer in.....

Ik heb gewoon een e-mail gestuurd en toen kreeg ik een brief dat mijn abonnement opgezegd was vanaf 2010 ...
Moet je minstens 4 weken op voorhand doen dacht ik ;) Of hen gewoon aangetekend schrijven natuurlijk, dan ben je zeker ...

Het over die brief hebbend ... ik heb dus een e-mail gestuurd met de vraag of die 2010 een typefout was ( :+ ) en dat is dus gezegd had dat ik graag mijn abonnement gewoon nu wilde opzeggen, niet meer betalen .. is toch simpel?

Krijg ik een e-mail terug:
Citaat:
Wilt u zo vriendelijk zijn per omgaande ons uw adresgegevens te e-mailen, zodat wij uw verzoek kunnen verwerken.
Alvast bedankt voor uw medewerking hierin,

Ik begin me nu toch echt af te vragen hoe ze daar werken ... Hoe komen die BIT's altijd aan? En die brieven? En hoe hebben ze die laatste brief van dat opzeggen laten aankomen? :roll:

Maarja, als ik het goed begrijp: als ik nu mijn adresgegevens doormail dan maken zij de opzegging in orde?

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 14:04

@[***]; waarschijnlijk hebben ze je adresgegevens nodig zodat ze de goede persoon aan de gestuurde mail kunnen koppelen.
Tis dus niet dat ze je adres niet hebben, het gaat erom dat zij zeker willen weten met welke persoon zij te maken hebben alvorens een brief te verzenden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 14:09

Ok, dat snap ik wel, maar waarom zenden ze dan wel gewoon een brief dat mijn abonnement opgezegd is vanaf 2010? Toen hebben ze niks gevraagd ...

Nuja, dus als ik dat gewoon doorstuur zou het in orde moeten komen? Vind het echt wel genoeg geweest ondertussen :=

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 14:13

Ik was het er dus ook niet mee eens en heb de volgende mail gestuurd:

Geachte heer, mevrouw,
Onlangs heb ik van u een brief ontvangen waarin de gewijzigde voorwaarden voor het abonnement op Bit medegedeeld werden en, bijna tegelijkertijd, de factuur voor het komende jaar.
Hierbij wil ik u mededelen niet akkoord te gaan met de wijzigingen in het abonnenment. Daarom wil ik per direct het abonnement opzeggen. De factuur (fact.nr. xxxx) zal ik dan ook niet voldoen.
Graag ontvang ik van u, binnen 2 weken, een bevestiging van de opzegging. Indien ik na 2 weken niets van u vernomen heb, ga ik ervan uit dat u de opzegging per direct geaccepteerd heeft.

Hier heb ik vervolgens mijn volledige adres en abonnementnummer (staat op je factuur) onder gezet en binnen 5 dagen had ik antwoord dat ze het per de datum van hun e-mail beeindigd hadden en dat ik de factuur niet hoefde te betalen. (en dat ze het jammer vonden dat ik opgezegd had :+ )

Ik had er dus geen problemen mee... Succes, iedereen die het nog niet zo makkelijk voorelkaar krijgt!!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 14:18

Goh grappig hoeveel mensen hun abonnement opgezegd hebben topic staat hier vol mee maar volgens reed zijn het er maar een paar :')

sarosxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 00:00

Een medewerkster belde mij naar aanleiding van mijn mailtje met daarin mijn blijk van teleurstelling op, na paar weken maar toch, ze zullen het vast druk hebben gehad :D Ik heb ook een boek uit mogen zoeken en inmiddels ontvangen :D In de toekomst zou de vorm van het abonnement gaan veranderen, zodat je dan kan kiezen of je het blad Dressuur erbij wil. Nadat ik mijn uitgezochte boek heb ontvangen heb ik mijn abonnement op Bit ook direct opgezegd ;) Via de mail en netjes een bevestiging terug gekregen met vervaldatum.

Cosmo123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 09:38

Ik heb ook de nieuwe Bit ontvangen, helaas, de welzijnsnota zat er helemaal niet in! Heb meteen gebeld en mijn adres doorgegeven. 2 dagen later lag een goede Bit in de bus! Dat vind ik nou goede service :D

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 09:46

Ik had ook een misdruk in het laatste nummer, even een mailtje gestuurd met het probleem en ik had na 2 of 3 dagen een volledige ( ;)) nieuwe Bit in de bus!!! :D

PeelSlowly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 12:07

Ik heb jarenlang een abonnement op Bit gehad maar heb het een half jaar geleden toch maar eens opgezegd omdat ik het wel heel erg duur vond en toch een tijd niet zo actief was in de paarden. Ik heb er daarna wel een beetje spijt van gehad maar dat is helemaal weg nu ik dit lees!

Vlaflipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 08:58

hij blijft inderdaad wel duur :( , maar inhouddeliijk vind ik het blad wel leuk!

MargrietJonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 16:07

Ik ben lid vanaf Juni 1995. Ik heb met heel veel plezier de BIT gelezen en heb ze vanaf die tijd in speciale ringbanden bewaard. Maar mijn opzeg brief ligt ook klaar een gaat over 3 weken op de bus. Ik vind t niet meer zo informatief als dat het was. Veel reclame, veel plaatjes en weinig tekst..... Ook veel van hetzelfde. Veel dingen zijn al eens verschenen.

Jammer....

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:26

MargrietJonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 14:52

Het schijnt zo te zijn dat BIT al wat jaren in de etalage staat op het te verkopen....

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 16:11

Uiteindelijk is natuurlijk alles te koop, als je maar betaald....
Als er een bedrijf is wat al vaker heeft geprobeerd Bit te kopen wil dat niet zeggen dat Bit in de etalage staat.

Tsja en of 1 topic op bokt nou representatief is voor alle bitlezers... Ben zelf nl. wel een tevreden bitlezer maar heb dat dus niet eerder gemeld in dit topic en zo zullen er meer zijn, er zijn zelfs bitlezers die niet op bokt zitten... :+

MargrietJonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 18:48

Tuurlijk zijn er veel bit lezers die niet op bokt zitten! :(:)

Maar t valt wel op dat er in deze topic heel veel mensen minder te spreken zijn over het
tegenwoordige blad.....

En dat er veel mensen zijn die hun abonnement op hebben gezegd....

Jammer... ;(