Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Utixo schreef:En het is 176PK/130KW. Maar nu moet het wat kloppender zijn.
Althans, dat zijn de gegevens van 2020.
Utixo schreef:Ikke, ik bedoel uiteraard van die reclame. "Weten wat je auto kost en kan? Sms 2020"
Aimee schreef:Wij hebben vandaag de boekjes van de Passat eens doorgenomen en daar stonden nog wat andere cijfertjes in.
De syncro mag 1800 kg aan de haak tot hellingen van 8 % en 1700 kg tot hellingen van 12 %. De maximale kogeldruk is 85 kg.
ikke schreef:Hhmmm, die kogeldruk valt een tikkie tegen. Pas daarmee op als je een 2-paards eraan knoopt.
sdi schreef:Mijn Hotra trailer 2 paards geeft 75kg kogeldruk
Aimee schreef:ikke schreef:Hhmmm, die kogeldruk valt een tikkie tegen. Pas daarmee op als je een 2-paards eraan knoopt.
Hoe gaat dat in z'n werk met een tweepaards trailer? Geeft die standaard een hogere kogeldruk, onafhankelijk van hoeveel er geladen is?
ikke schreef:Twee paarden geeft een hogere kogeldruk, waarmee je dus een risico hebt op te hoge kogeldruk bij de Passat. Het maakt wel uit of je twee KWPN-kastelen of twee kleine arabiertjes laadt.
Ben op je hoede en bij twijfel even de personenweegschaal onder het neuswiel.
MSQuincyTE schreef:ikke schreef:Om heel eerlijk te zijn heb ik geen hoge pet op van de kwaliteit van Hyundai.
Verklaar je eens narder, wat is er mis met een hyundai
Utixo schreef:Trouwens, de garage heeft er een trekhaak onder gezet, maar het staat niet op het kentekenbewijs. Nu moet ik hem dus volgens mij aanbieden voor de keuring, weet iemand of dit bij een RDW erkent keuringsbedrijf (bij 1 van de 16? in het land) moet, of kan dit ook bij een locale garage?
jolentinus schreef:ikke, waar heb je de gegevens staan.. op pag. 17 meende ik.. kan ze niet terug vinden. welke eisen een auto moet voldoen.
we hebben een ontzettend mooie vw passat gezien.
zelf 1371 KG mag 1300 trekken. maar verder wouik die gegevens er even bij pakken. (gaat om een 1 paardstrailer)