
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Varekaj schreef:Frankrijk is nu ook wel iets anders dan België qua molshopen![]()
Als je amper tot geen andere ondergrond hebt dan straat vind ik persoonlijk de keuze voor AT of offroad banden best zielig. Wel willen maar niet kunnen.
Net zoals dat ik de aanschaf van een defender doodzonde vind als die auto nooit een spatje modder van dichtbij mag zien.
eilleen333 schreef:Ik kan het hier ook nog even proberen.
Citaat:Maar iemand hier tips? Op marktplaats wordt ik echt gek.
Varekaj schreef:Jij wil achter die Clio dus een trailer hangen met zo'n 400-450kg in? Geef me even een seintje als je op pad gaat, dan blijf ik uit de buurt.
eilleen333 schreef:Heb echt een ontzettend leuke Clio gezien, maar die trekt max 1150kg geremd.
Maar ik denk dat het met mijn budget gewoon toch niet zo realistisch is, en de trailer is dan meer in geval van spoed... denk dat ik dan beter kan gokken dat ik een auto kan lenen en als het echt een kwestie van leven of dood is...
Denk dat ik eens ga kijken bij die Clio en als we dan een trailer hebben kijken wat hij doet met een Haflinger gewicht aan water erin. Vrees dat ie dan afhaakt, haha! Maar dan kan ik in ieder geval hooi halen ofzo:p die trailer auto moet dan later maar ooit...
kimmetje26 schreef:Iemand ervaring met de Skoda als auto voor de trailer??
Ben een beetje aan het rondkijken voor een andere auto, maar weet niet precies wat ik wil. Moeders vindt de yeti wel wat (helft auto is van ouders dus die hebben ook wat te zeggen over auto).
ikke schreef:kimmetje26 schreef:Iemand ervaring met de Skoda als auto voor de trailer??
Ben een beetje aan het rondkijken voor een andere auto, maar weet niet precies wat ik wil. Moeders vindt de yeti wel wat (helft auto is van ouders dus die hebben ook wat te zeggen over auto).
Octavia Diesel voor een 1,5-paards gaat prima. Tweepaards met twee niet te grote paarden gaat ook goed maar is lichtelijk illegaal.
Yeti geen ervaring mee, maar zolang de versnellingsbak maar beter is dan de zooi die ze onder Golf&co hangen en je niet zielig doet over een paar pk's meer, dan zal het best wel voor je willen werken.
Even terug gezocht, ze hebben in 2015-16 een leuke 150pk tdi gehad. Lijkt me best up-to-the-job.
http://www.autoweek.nl/auto/84010/skoda ... ch-edition
Mag 1800kg aan de haak hebben, volgens opgave.
kimmetje26 schreef:ikke schreef:Octavia Diesel voor een 1,5-paards gaat prima. Tweepaards met twee niet te grote paarden gaat ook goed maar is lichtelijk illegaal.
Yeti geen ervaring mee, maar zolang de versnellingsbak maar beter is dan de zooi die ze onder Golf&co hangen en je niet zielig doet over een paar pk's meer, dan zal het best wel voor je willen werken.
Even terug gezocht, ze hebben in 2015-16 een leuke 150pk tdi gehad. Lijkt me best up-to-the-job.
http://www.autoweek.nl/auto/84010/skoda ... ch-edition
Mag 1800kg aan de haak hebben, volgens opgave.
Het gaat alleen om een 1,5 paards trailer die erachter komt te hangen. De 4x4 benzine mag 1800 trekken.
Ouders willen een wat hogere auto dan die we nu hebben.
Waar zou ik anders aan kunnen denken?
Heb geen haast met zoeken van een andere auto maar de huidige auto moet eruit.
Pinda_Dipje schreef:Ik heb het al in je eigen topic genoemd maar ik zweer bij een subaru forester. Die van onze heeft al 18 kaarsjes op zijn taart maar rijd als een zonnetje.
Toevallig deze week de uitlaat vervangen en wat kleine dingen als nieuwe ruitenwissers en lampjes. De huidige banden zitten er al sinds 2007 op bleekAuto is volledig dealeronderhouden, full option, imo goed betaalbaar, 4x4 en uitermate degelijk en comfortabel. Fijn als gezinsbak en meer dan uitstekend voor ruiger terreinwerk of het trekken van een trailer tot 2.000kg.