Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zonnetje81 schreef:Ik val even binnen.
Ik zat net op MP te kijken wat een nissan qashqai doet maar daar schrik ik van, leuke SUV om te zien maar weegt maar 1200 kilo en mag er ook maar 1200 trekken. Dat is evenveel als mijn clio die het een keer gaat begeven.
Voordat ik 300 pagina's ga doorspitten.
Wat is een betaalbare jeep die voor de trailer kan? Want ik wil geen gewone personenauto voor de trailer hebben.
Nu leen ik de auto van mijn ouders...
s0173957 schreef:Is er in NL dan geen 'lichte vracht' regeling voor pick-ups?
In BE geen inschrijvingstaks, veel lagere wegentaks en als je het als bedrijfswagen kan doen ook 100% btw-aftrekbaar.
s0173957 schreef:
Zonnetje81 schreef:Thanks ik ga even googlrn!
Mondeo is dure personenauto. Dat wil ik niet. Of het wordt een jeep of kleine auto en blijven lenen.
ikke schreef:Zonnetje81 schreef:Thanks ik ga even googlrn!
Mondeo is dure personenauto. Dat wil ik niet. Of het wordt een jeep of kleine auto en blijven lenen.
Dan blijf maar lenen.
Als je een Mondeo al te veel auto vindt, dan ga je ook geen passende terreinauto vinden. Alle capabele terreinwagens zijn (fors) duurder om te rijden dan een Mondeo.
pol013 schreef:Of het als bij mij destijds: als ik in die categorie geld uitgeeft wil ik ook een auto die ik leuk vind....
Dat kun je niet uit het bericht opmaken.
Toen ze mij een Avensis lieten zien als alternatief voor de rav 4 ben ik ook gillend weg gelopen.
ikke schreef:s0173957 schreef:Is er in NL dan geen 'lichte vracht' regeling voor pick-ups?
In BE geen inschrijvingstaks, veel lagere wegentaks en als je het als bedrijfswagen kan doen ook 100% btw-aftrekbaar.
Nope, althans niet meer voor particulieren.s0173957 schreef:
Heb jij een Belgische site waar ik de kentekengegevens kan controleren?
Lijkt een aardige wagen (had 'm ook al gespot) maar ik betwijfel of ie wel voldoende laadvermogen over houdt, gezien wat er allemaal in zit.