
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mrijn schreef:Ik dacht een aardige deal gesloten te hebben. Heb net een Peugeot 407 sw met een 2.0 liter motor en 140 pk gekocht. Uitgebreid met de verkoper gehad over het gebruiksdoel en nagevraagd wat de kogel max mag hebben. Volgens de technische jongens 75 kg dus prima! Net thuis gekomen heb ik het even opgezocht op inet en het blijkt maar 60 kg te zijnDe verkoper is het nu aan het uitzoeken, maar zonder heul hard bewijs gaat de koop dus niet door!.
mo_van_dijk schreef:De trekhaak wordt bevestigd aan het chassis van de auto. Zoals je in dit artikel kan zien, bestaat een trekhaak niet alleen uit een trekhaak: http://images.google.com/imgres?imgurl= ... N%26um%3D1
Dus je chassis van je auto moet er ook tegen kunnen. Zet je er een 'zwaardere' trekhaak op, krijg je problemen in je chassis (te grote spanningen in je materiaal). Tevens is de achterophanging van de auto er ook niet voor gemaakt.
orienta schreef:ik ben toch bang dat ik eerst ook nog de loterij moet winnen voor auto voor 2 paards trailer als ik het zo lees
ikke schreef:orienta schreef:ik ben toch bang dat ik eerst ook nog de loterij moet winnen voor auto voor 2 paards trailer als ik het zo lees
Enige zelfwerkzaamheid doet ook wonderen. Denk jij echt dat mijn twee Range Rovers in een garage komen voor onderhoud?? Daar kan ik twee paarden van houden!!! Het is dat ze elke twee jaar voor de APK moeten, anders kwamen ze er (bijna) nooit.
orienta schreef:een lamp indraaien dat lukt me nog net als je begrijpt wat ik bedoel
mo_van_dijk schreef:Tip: op http://www.autoweek.nl staat ook de toegestane kogeldruk van auto's bij specificaties!
olga schreef:Ik kan het echt niet vinden hoor!
Het gaat om bv deze auto: http://www.autoweek.nl/occasion.php?mak ... 0&cache=no