Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikke schreef:Die kogeldruk zit dan wel snor, maar de rest?
Dat ie mooi is, is fijn, maar wat is de technische staat? Om heel eerlijk te zijn heb ik geen hoge pet op van de kwaliteit van Hyundai.
ikke schreef:manishdra schreef:Het wordt waarschijnlijk een hyundai terracan!
Prachtige wagen, 2002, 125000 km. alleen een paar krasjes op de bumper.
Heeft een trekhaak die 150 kg kopdruk mag hebben.
Die kogeldruk zit dan wel snor, maar de rest?
Dat ie mooi is, is fijn, maar wat is de technische staat? Om heel eerlijk te zijn heb ik geen hoge pet op van de kwaliteit van Hyundai.
Lady_Daniels schreef:Met de Sorrento is anders niks mis...
Utixo schreef:Ik ga morgen in Breda naar een Grand Cherokee kijken. Ik ben op de hoogte van de onderhoudskosten en het zuipen, maar wil hem toch een kans geven. Als alles volgens plan verloopt gaat er een vriend mee die er verstand van heeft, ik ben benieuwd. Ik hoop dat hij het red, ik zie mezelf al helemaal rijden in die jeep.
ikke schreef:Om heel eerlijk te zijn heb ik geen hoge pet op van de kwaliteit van Hyundai.
Utixo schreef:IK HEB EEN AUTO! Vanaf nu ben ik de trotse eigenaar van een te seksy auto. Leren bekleding, alle luxe, alles electrisch, automaat. Voor de techneuten, 167 kw tegenover 130 pk. Dat wil wel. Ik ben verliefd. Hij word nu rijklaar gemaakt, en dan ga ik hem halen, foto's volgen.
Sundancer schreef:Utixo schreef:IK HEB EEN AUTO! Vanaf nu ben ik de trotse eigenaar van een te seksy auto. Leren bekleding, alle luxe, alles electrisch, automaat. Voor de techneuten, 167 kw tegenover 130 pk. Dat wil wel. Ik ben verliefd. Hij word nu rijklaar gemaakt, en dan ga ik hem halen, foto's volgen.
Huh? 167 KW is ongeveer 210 PK?
Sundancer schreef:En ik van Kia ook niet.....zeker niet met die race in de woestijn dat ze na 10 KM al onderdelen kwijt raakten