Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MarjanB schreef:Ja maar ikke jij kan het zelf![]()
Als je het bij de garage moet laten doen met behoud van garantie, dan zit je zo richting de 1500 euro?
Aatrox schreef:Ligt denk ik heel erg of je een riem of ketting hebt en wat voor garage, ik was voor een Kia sorento uit 2003 paar jaar terug €500 kwijt bij de garage..

Sentir schreef:Zou ik met een b trailer kunnen rijden?
Rex_Rolfo schreef:Sentir schreef:Zou ik met een b trailer kunnen rijden?
Wat is een b trailer?
Een trailer die je met rijbewijs B kunt rijden? Dat bestaat niet, het hangt namelijk niet af van de trailer maar van de combinatie trekkend voertuig + trailer. Zo goed als zeker ga je met een Trafic + trailer over de 3500 kg gecombineerde tmm, dus BE nodig.
https://www.bokt.nl/wiki/Rijbewijs_BE#W ... b_ik_nodig?
pantarhei schreef:De genoemde gewichten met B en BE rijbewijs
Dacht dat dit was gewijzigd voor B naar auto zwaarder dan trailer en totaal Max 3500kg werkelijk gewicht, dus niet laadvermogen
. Natuurlijk wel rekening houden met Max toegestaan trekgewicht en Max belading trailer
heel blij mee!
en dank jullie!ashley1 schreef:Ik heb 2 Volvo's xc40 plug-in hybride proefgereden, de ene vond ik de stoelen niet mooi, de andere kon ik het niet eens worden over de prijs en heb ik hem laten staan.
Rij zelf nu in de 6e VW (Golf 4, Golf 5, Polo (drie keer) en nu een T-cross).
Vond de bediening van het infotainment toch niet echt vanzelfsprekend bij de Volvo's. Maar 1 centrale knop en voor de rest veel naar links en rechts swipen.
De Tiguan (plug-in hybride) voelt wat betreft overzichtelijker en logischer.
Ik was mijn zoekopdrachten op de autowebsites dus aan het veranderen van Volvo naar VW.
Echter door jullie recensies en genoemde ervaringen ga ik toch twijfelen of ik wel weer voor VW -met DSG bak- moet gaan.
De te kopen auto zal ongeveer 5 jaar oud zijn (2020-2021) en tussen de 90.000 en 120.000 km hebben gelopen.
Wat denken jullie er van?