Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lyonesse schreef:HAHA, de grapjassen sturen me vandaag een nieuwe acceptgiro
56,13 trouwens voor een jaar.

Dat had ik wel verwacht dat ze er een stukje over zouden schrijven. Zegt genoeg in mijn ogen... Lysander schreef:Wat me tegenvalt is dat, voor zover ik tot nu toe heb gezien, nergens iets vermeld wordt over deze hele discussie in het nieuwe nummer. Geen excuses, geen duidelijkheid over wat ze nu precies gaan doen, etc.

truselientje schreef:Normaal een maand van te voren.
Kreeg vandaag een brief van Reed, volgens mij voor alle BIT-abonnees als het goed is.
Staat in: Helaas, bij een klein deel van de abonnees viel de verandering niet goed.
Hoezo klein deel![]()
In november moet je aangeven of je de dressuur ook wilt blijven ontvangen. Wel tegen betaling dan.
Dus hij is niet meer gratis voor BIT abonnees. Beetje jammer dat ze dat dan eerst wel zeggen en dan zo terug krabbelen.
tessii1991 schreef:Bij mij stond er in de mail: Wij kunnen u meedelen dat het abonnement voor de huidige periodekosteloos met drie maanden is verlengd. In deze periode ontvangt u drieexemplaren Bit extra inclusief het blad Dressuur.
Lyonesse schreef:tessii1991 schreef:Bij mij stond er in de mail: Wij kunnen u meedelen dat het abonnement voor de huidige periodekosteloos met drie maanden is verlengd. In deze periode ontvangt u drieexemplaren Bit extra inclusief het blad Dressuur.
Is dat dan de komende 3 maanden?
Ik mail gewoon terug dat ik accoord ga met het aanbod van 3 NUMMERS van Bit gratis
truselientje schreef:Normaal een maand van te voren.
Kreeg vandaag een brief van Reed, volgens mij voor alle BIT-abonnees als het goed is.
Staat in: Helaas, bij een klein deel van de abonnees viel de verandering niet goed.
Hoezo klein deel![]()
In november moet je aangeven of je de dressuur ook wilt blijven ontvangen. Wel tegen betaling dan.
Dus hij is niet meer gratis voor BIT abonnees. Beetje jammer dat ze dat dan eerst wel zeggen en dan zo terug krabbelen.