BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

truselientje

Re: BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 21:55

Had de mijne ook vandaag. Moet zeggen dat er voor mij niet heel veel bijzonders in staat. Jammer, heb wel eens leukere nummers gehad

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 21:56

HAHA, de grapjassen sturen me vandaag een nieuwe acceptgiro :')
56,13 trouwens voor een jaar.

Lysander

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:00

In de nieuwe uitgave staan overigens een aantal pagina's dubbel. Onder meer de foto's van Tineke Bartels. Ja, zo kom ik ook wel aan meer pagina's! Denk dat de redactie met zijn hoofd ergens anders zat deze editie...

Wat me tegenvalt is dat, voor zover ik tot nu toe heb gezien, nergens iets vermeld wordt over deze hele discussie in het nieuwe nummer. Geen excuses, geen duidelijkheid over wat ze nu precies gaan doen, etc.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:01

Lyonesse schreef:
HAHA, de grapjassen sturen me vandaag een nieuwe acceptgiro :')
56,13 trouwens voor een jaar.

Dat hebben ze mij ook geflikt, ach het is het proberen waard :D

Hebben ze het in de nieuwe uitgave niet over de rel gehad die ze veroorzaken? :oo Dat had ik wel verwacht dat ze er een stukje over zouden schrijven. Zegt genoeg in mijn ogen...

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:01

Ja, daar was ik ook naar op zoek..

truselientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:03

Lysander schreef:
Wat me tegenvalt is dat, voor zover ik tot nu toe heb gezien, nergens iets vermeld wordt over deze hele discussie in het nieuwe nummer. Geen excuses, geen duidelijkheid over wat ze nu precies gaan doen, etc.

Ja, daar had ik ook al opgelet. Ik dacht, misschien zetten ze er iets over in maar heb ook niets kunnen vinden.

Ik had volgens mij geen dubbele paginas

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:05

Hmm, klinkt goed allemaal :+

Dan nog maar even afwachten of hij misschien maandag/dinsdag in de bus ligt en anders gaat er toch maar een mailtje naartoe, hopelijk hebben ze de grootste hoop ondertussen weggewerkt en wordt die niet ergens begraven tussen alle klachten :P

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:14

Nou ja!
Je zou toch wel n verhaaltje over deze 'rel' verwachten!
Vinden ze het niet belangrijk genoeg of willen ze geen slapende honden (abbonee's) wakker maken??

truselientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:23

Tja, het zou een beetje dom zijn als je als uitgeverij je abonnees erop gaat wijzen dat ze opeens minder BIT voor meer geld krijgen.
Ik bedoel, dan moeten ze straks iedereen 3 nummers extra geven en dat kost ze geld.

Niet dat ik het met hun werkwijze eens ben, maar denk dat zij het zo zien.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:24

Dat denk ik dus ook. ;)

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:49

Ik kreeg 11 maart deze mail van Reed:

Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw bericht met betrekking tothet abonnement Bit. Wij kunnen u meedelen dat het abonnement voor de huidige periodekosteloos met drie maanden is verlengd. In deze periode ontvangt u drieexemplaren Bit extra inclusief het blad Dressuur. Het eerstvolgende abonnementsperiode gaat in per 1 december 2009. Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.Heeft u nog vragen dan kunt u contact met ons opnemen. Onze afdelingCustomer Contact is bereikbaar onder telefoonnummer 0314-358358, of viaklantenservice@reedbusiness.nl. Met vriendelijke groet.

En vandaag kreeg ik deze:

Uw abonnement BIT loopt nog tot 30 november 2009 en is inclusief de nummers van Dressuur. Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen, neemt u dan contact met ons op via telefoonnummer 0314-358358. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08.30 uur tot 17.00 uur. Met vriendelijke groet,Reed Business bv Customer Administration

Vind de oplossing die ik nu heb goed zo :)
Ik ga het nog ff aankijken en hoe die me bevalt, dan kan ik m daarna altijd nog opzeggen.
Als ik m eventueel zou opzeggen hoever van tevoren moet dit dan?

truselientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 14:53

Normaal een maand van te voren.

Kreeg vandaag een brief van Reed, volgens mij voor alle BIT-abonnees als het goed is.

Staat in: Helaas, bij een klein deel van de abonnees viel de verandering niet goed.
Hoezo klein deel :roll:

In november moet je aangeven of je de dressuur ook wilt blijven ontvangen. Wel tegen betaling dan.
Dus hij is niet meer gratis voor BIT abonnees. Beetje jammer dat ze dat dan eerst wel zeggen en dan zo terug krabbelen.

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 14:59

Ja idd....

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 15:00

Even een vraagje tussendoor. Als ik kies voor de optie om mijn abbo gratis 3 maanden te laten verlengen, hoe vaak krijg ik dan daadwerkelijk bit? :+ Het gaat dan om de komende 3 maanden.

truselientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 15:21

Geen idee, is maar net wannneer er een dressuur wordt uitgegeven in plaats van een BIT.
Ik heb mijn abbo nu verlengt met 3 nummers. Heb ik op gelet dat ze er geen 3 maand van maakten maar 3 nummers

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 15:36

Bij mij stond er in de mail: Wij kunnen u meedelen dat het abonnement voor de huidige periodekosteloos met drie maanden is verlengd. In deze periode ontvangt u drieexemplaren Bit extra inclusief het blad Dressuur.

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 15:52

truselientje schreef:

Kreeg vandaag een brief van Reed, volgens mij voor alle BIT-abonnees als het goed is.

Staat in: Helaas, bij een klein deel van de abonnees viel de verandering niet goed.

In november moet je aangeven of je de dressuur ook wilt blijven ontvangen. Wel tegen betaling dan.
Dus hij is niet meer gratis voor BIT abonnees. Beetje jammer dat ze dat dan eerst wel zeggen en dan zo terug krabbelen.

Ben erg benieuwd naar de brief. Was eigenlijk ook niet zo blij met de dressuur heb liever gewoon iedere maand Bit. Dacht dat er niets aan te doen was. Nu als het mij niet bevalt zeg ik volgend jaar Bit op. Net als velen was hij ook net per januari automatisch verlengd.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 15:58

tessii1991 schreef:
Bij mij stond er in de mail: Wij kunnen u meedelen dat het abonnement voor de huidige periodekosteloos met drie maanden is verlengd. In deze periode ontvangt u drieexemplaren Bit extra inclusief het blad Dressuur.

Is dat dan de komende 3 maanden?
Ik mail gewoon terug dat ik accoord ga met het aanbod van 3 NUMMERS van Bit gratis :D

truselientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 15:59

BIT komt nu 10x per jaar uit en dit jaar krijg je dressuur nog gratis erbij, vanaf volgend jaar moet je dus gaan betalen, maar je kunt hem dan wel opzeggen.

Rivjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 16:21

ik heb net een brief van de bit gehad.
maar ik heb mijn abonnement toch al opgezegd...(per april)
en idd zoals bovenstaand staat in de brief..
en ook dat ze een enquete onder de lezers hebben gehouden.
ze bedoelen zeker dat ze veel mails hebben gekregen en het bokt topic gelezen :)

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 16:25

Lyonesse schreef:
tessii1991 schreef:

Is dat dan de komende 3 maanden?
Ik mail gewoon terug dat ik accoord ga met het aanbod van 3 NUMMERS van Bit gratis :D

Nee aan het eidn van het jaar, moet je ff bovenaan op de pagina ergens kijken daar staat de hele mail die ze me hebben gestuurd ;)

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 17:19

Ik word gek van die gasten, eerst bellen ze onder etenstijd en vertellen me dat als ik echt wil stoppen dat dat dan akkoord is en dat ik voor de komende periode niet meer hoef te betalen.
Dan mailen ze dat het niet accoord is en dat ik lid moet blijven en vervolgens sturen ze een extra dikke rekening, omdat ik de eerste na accoord van hun niet betaald heb.

En zelf zijn ze telefonisch niet bereikbaar... :Z

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 09:32

Ik had de nieuwe bit gister in de bus en ik vond er dus écht geen r..t aan!
Ging helemaal nergens over, veel foto's, weinig info, nee mij zijn ze kwijt als abbo!

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 10:23

truselientje schreef:

Heb geen brief gehad nog. Zat hij bij het Bit of echt los?

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 11:47

Brief zat los, kreeg de Bit vrijdag en de brief zaterdag :P