Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ringo94 schreef:Maar naar wat voor auto zou ik dan moeten kijken als ik een 1,5 paards iw wil trekken (met voorlader)?
ikke schreef:Freebee mag maar 2 ton trekken, maakt niet uit in welke versie. Gaat dus voor twee flinke haffen in een Ifor niet werken.
Ook al doe je het maar eens per jaar; ALS je het doet, doe je dat met een combi die dat kan hebben! Aan jou de keuze of je die auto dan zelf wil hebben of dat je voor die enkele keer dan een Defender huurt.
Die Sorento is geen haar beter, haalt ook maar 2 ton aan de haak.
Varekaj schreef:@Rex_Rolfo: mijn schoonbroer is helaas geen vrijgezel meer en die zou ik sowieso niet aan een auto laten sleutelen. Hij ging enkele jaren terug de kever uit '74 helpen opknappen met mijn vriend, en de radio aansluiten. Er is een luide knal geweest, de radio gaf geen kick maar de auto was wél gestart zonder een sleutel in de buurt...
ringo94 schreef:Maar omdat ik helaas vanaf volgende maand regelmatig lange afstanden zal moeten gaan afleggen met de auto en ik dan graag comfortabel zit (en niet in een klein koekblikje).
ikke schreef:Ehm, vrachtwagens zijn geen personenwagens hè. Natuurlijk zal er hier wat te vinden zijn, maar 4 ton op de klok dan is ie net lekker ingelopen. Ze staan bij bosjes op marktplaats met 1.000.000+km op de klok en dan wordt er nog steeds een flinke prijs voor gevraagd.
Punt hier is wel dat Iveco wat minder waardevast is en dat de EDT-cabine (die eerste serie heeft geen beste naam) daar zeker niet aan bijdraagt.
Voor iets meer heb ik nog wel wat in de aanbieding, als je dan ECHT om een bult werk verlegen zit:
http://www.trucks.nl/nl/tweedehands-sca ... 4052046-vd
Optiwolk schreef:Ik rijd heel graag lange ritten met mijn pajero.
Hij is helaas niet gemaakt om 150 (of hoger) te gaan knallen op de autobahn maar lekker brommen aan 120? Graag.
sflj schreef:ikke schreef:Ehm, vrachtwagens zijn geen personenwagens hè. Natuurlijk zal er hier wat te vinden zijn, maar 4 ton op de klok dan is ie net lekker ingelopen. Ze staan bij bosjes op marktplaats met 1.000.000+km op de klok en dan wordt er nog steeds een flinke prijs voor gevraagd.
Punt hier is wel dat Iveco wat minder waardevast is en dat de EDT-cabine (die eerste serie heeft geen beste naam) daar zeker niet aan bijdraagt.
Voor iets meer heb ik nog wel wat in de aanbieding, als je dan ECHT om een bult werk verlegen zit:
http://www.trucks.nl/nl/tweedehands-sca ... 4052046-vd
Dat lijkt die van Gert wel! (Van 't Hof)
Harvey1 schreef:Hoi!
Ik ga woensdag voor een hele mooie trailer kijken, deze heeft als volledige massa 1200. Is dat te zwaar? Is een 1,5 paards Atec Starline trailer.
Varekaj schreef:Wat bedoel je met volledige massa? In geladen toestand, dus de tmm?
Het hangt er van af wat je auto mag trekken, je rijbewijs en wat er in moet.
Als tmm is dat goed als je auto 1500 mag trekken, de trailer leeg niet meer weegt dan 800 en je pony lichter is dan 400.
Is die 1200 het ledig gewicht zonder lading, dan vragen ik me af hoe dat kan met een 1,5...