Daarnaast, ik heb nog een grote hond die heel veel meegaat overal naar toe en achterin de Soeb lekker comfi ligt. Dat is voor mij ook nog een punt van aandacht. Kan me voorstellen dat hij in een flinke station ook prima past, maar dat heb ik nog nooit uitgeprobeerd.
Vwb BE-rijbewijs, mijn 2-paards trailer gaat er uit en tzt komt daar een 1,5-paards voor terug. Dat de trailers met voorlader zóveel zwaarder zijn dan zonder, dat is voor mij nieuw en zeker een aandachtspunt. Mocht het nodig zijn, dan zal ik mn E halen uiteraard.
Tegen de tijd dat de verhuizing er aan zit te komen, zal ik mij eens verdiepen in e-bikes. Dát levert pas een besparing op de brandstofkosten
Alhoewel die krengen ook flink aan de prijs zijn zeg.... Maar goed, eenmalige investering en als het goed is, heel lang plezier van....
)



. Heb een oude ifor trailer en daarbij zit de koppeling al op zn laagst bevestigd. Nu kiept die trailer van zichzelf al iets meer dan andere (voorlader). Maar van de week hadden wij een autoambu gehuurd en daarbij moest ik met de lege aanhanger even op de dissel staan om aan te koppelen. Zat een soort kantelbaar neuswiel op en die kregen we maar ook net onder de dissel gevouwen om weer af te koppelen.