Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Sundancer schreef:G-Klasse ligt als een tank op het wegdek.
manishdra schreef:Mijn vriend was heel erg enthousiast over de auto tot iemand hem erop wees dat het chasis/basis (datgene waar het chasis op staat?) verbogen zou kunnen zijn en dat je daarmee problemen zou kunnen krijgen. Hoe groot is die kans? Nemen, of deze kans voorbij laten gaan?
manishdra schreef:De auto staat in Duitsland. ca. 51 minuten van nijmegen vandaan.
De auto is "checkheft" gepflegt, wat wil zeggen, heeft een (bijgehouden)onderhoudsboekje, tevens heeft de auto een AU, wat wil zeggen elke 2 jaar wordt de km gecheckt (heb ik begrepen).
Tis niet echt onreëel, lijkt mij, er staan particulier hetzelfde merk 60.000km uit 2001 te koop. wel iets goedkoper, maar niet veel.
manishdra schreef:haha, nou ik heb het er met mijn huidige garege over gehad en die zegt dat ik of:
- even een lokale garage naar moet laten kijken
- de foto's moet opvragen en laten zien, kan hij enigzins beoordelen of er iets mis is
- de opknap garage moet bellen en vragen hoe het met de schade zit
Over de km:
Op de papieren staat het adres van eigenaar nr 1 en 2: deze kan ik navragen over de hoeveelheid gereden km.
ikke schreef:Sundancer schreef:G-Klasse ligt als een tank op het wegdek.
Rijdt verder ook als een tank, maar dat terzijde![]()
Aimee schreef:ikke schreef:[Rijdt verder ook als een tank, maar dat terzijde
Veel meer wat voor mij dus. Ligt voorlopig alleen nog even boven budget.
ikke schreef:Ehm, de eerste G-klasse is ruim 25 jaar oud. Daar moet je wat mee kunnen, zou ik denken........
ikke schreef:Nog maar eens de eisen 1,5 paards:
Motor
120pk (90kW)
200Nm bij 2500 - 3000 toeren
eigen gewicht 1300 - 1400kg
toegestaan trekgewicht 1400 - 1500kg
toegestane kogeldruk min. 75kg
ikke schreef:Marchador schreef:Ik ga volgend weekend eens even de tijd nemen om dit topic door te lezen.
Wij lopen ook tegen een probleem aan.
De auto van mijn ouders zou de trailer met een fries paard (schatting +- 1.65 meter - 700 kilo) met moeite of niet kunnen trekken.
pagina 8 onderaan; geeft je een goed idee in welke richting je moet zoeken.
manishdra schreef:Het wordt waarschijnlijk een hyundai terracan!
Prachtige wagen, 2002, 125000 km. alleen een paar krasjes op de bumper.
Heeft een trekhaak die 150 kg kopdruk mag hebben.