BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MISTRAL94

Re: BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 14:20

Mensen mogen mij een pm sturen voor info

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 17:54

Kun je eigenlijk ook alleen lid worden van het blad Dressuur?

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 01:42

ChantalD schreef:
Doetinchem, december 2008

Sport, Discussie, training en mooie paarden

Beste Bit-abonnee,

Feit 1: vrouwen kopen meer tijdschriften als mannen.
Feit 2: dressuur is een tak van sport voor hoofdzakelijk vrouwen.
Feit 3: dressuuramazones lezen verreweg het meest van alle paardensportliefhebbers.
Feit 4: dressuur is, op recreatie na, de meest populaire tak van paardensport.

Zet die 4 feiten op een rijtje en wij vroegen ons af: waarom is er eigenlijk geen tijdschrift voor de dressuursport? Alsjeblieft!
Natuurlijk, er vallen bij iedere paardensporter een aantal tijdschriften in de brievenbus en hij of zij blijft prima op de hoogte van de actuele ontwikkelingen. Vandaar dat Dressuur een blad is met een lage frequentie: 2 of 3 keer per jaar.

Dressuur is een blad dat midden tussen de dressuurruiters staat. Met vooral achtergronden van het nieuws, een blik achter de schermen bij de toppers, over jonge paarden, gezondheid, training en Grand-Prix paarden. Kortom, Dressuur is een blad voor de dressuuramazone (-ruiter) die sport en paard serieus neemt.

Alleen abonnees van De Paardenkrant en Bit ontvangen Dressuur gratis. Andere belangstellenden betalen in 2009 een introductieprijs van 15 euro. Bel voor een abonnement....

TICKELS schreef:
Het leuke is dat in de Bit van februari NIET vermeld staat hoeveel Bit's je krijgt (+Dressuur) voor je abbonnementsgeld van 59,50.

Op www.bladenshop.nl staat: Bit verschijnt 10 keer per jaar.
Op www.paardenkrant.nl staat: Jaarabonnement (10 nummers voor € 49,50)
Op www.123tijdschrift.nl staat: Bit verschijnt 10 keer per jaar.

Waar staat eigenlijk dat we de BIT nu nog maar 8x krijgen?
Staat niet in de brief, niet in de BIT zelf en niet op de verschillende websites.

Misschien gaat REED ons wel 10x Bit geven, en 2x de gratis dressuur voor € 49,50.
DAT is nog eens een goede deal!
Of doen ze het zo: 8 nummers BIT & 2x Dressuur (=10x)? Maar zo staat het er niet.. Nergens wordt vermeld dat je ipv BIT de Dressuur krijgt.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 08:52

Rivano schreef:
ChantalD schreef:
Doetinchem, december 2008

Sport, Discussie, training en mooie paarden

Beste Bit-abonnee,

Feit 1: vrouwen kopen meer tijdschriften als mannen.
Feit 2: dressuur is een tak van sport voor hoofdzakelijk vrouwen.
Feit 3: dressuuramazones lezen verreweg het meest van alle paardensportliefhebbers.
Feit 4: dressuur is, op recreatie na, de meest populaire tak van paardensport.

Zet die 4 feiten op een rijtje en wij vroegen ons af: waarom is er eigenlijk geen tijdschrift voor de dressuursport? Alsjeblieft!
Natuurlijk, er vallen bij iedere paardensporter een aantal tijdschriften in de brievenbus en hij of zij blijft prima op de hoogte van de actuele ontwikkelingen. Vandaar dat Dressuur een blad is met een lage frequentie: 2 of 3 keer per jaar.

Dressuur is een blad dat midden tussen de dressuurruiters staat. Met vooral achtergronden van het nieuws, een blik achter de schermen bij de toppers, over jonge paarden, gezondheid, training en Grand-Prix paarden. Kortom, Dressuur is een blad voor de dressuuramazone (-ruiter) die sport en paard serieus neemt.

Alleen abonnees van De Paardenkrant en Bit ontvangen Dressuur gratis. Andere belangstellenden betalen in 2009 een introductieprijs van 15 euro. Bel voor een abonnement....

TICKELS schreef:
Het leuke is dat in de Bit van februari NIET vermeld staat hoeveel Bit's je krijgt (+Dressuur) voor je abbonnementsgeld van 59,50.

Op http://www.bladenshop.nl staat: Bit verschijnt 10 keer per jaar.
Op http://www.paardenkrant.nl staat: Jaarabonnement (10 nummers voor € 49,50)
Op http://www.123tijdschrift.nl staat: Bit verschijnt 10 keer per jaar.

Waar staat eigenlijk dat we de BIT nu nog maar 8x krijgen?
Staat niet in de brief, niet in de BIT zelf en niet op de verschillende websites.

Misschien gaat REED ons wel 10x Bit geven, en 2x de gratis dressuur voor € 49,50.
DAT is nog eens een goede deal!
Of doen ze het zo: 8 nummers BIT & 2x Dressuur (=10x)? Maar zo staat het er niet.. Nergens wordt vermeld dat je ipv BIT de Dressuur krijgt.

Dan moet je de brief van januari erbij zetten en niet de brief van december. In de laatste brief die we kregen stond dat wel degelijk ;)

tisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 08:53

ik kreeg gister de rekening van de verlenging van mn abbo. maar dat was iets van 60 euro... klopt dat dan wel? er stond helemaal niets over het aantal bladen en ook niets over dat andere blad dressuur...

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:25

@ Rivano: ik was tijdje terug nog gebeld door Reed, terwijl ik niet eens geklaagd heb oid, toen hadden ze het er ook over dat ze het misschien weer terug wilden veranderen / veranderen naar idd 10x Bit en dan gratis de dressuur erbij :) dus zou best kunnen zijn dat ze dat echt gaan doen?

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 22:51

#Ymke# schreef:
Dan moet je de brief van januari erbij zetten en niet de brief van december. In de laatste brief die we kregen stond dat wel degelijk ;)

Ik heb de brief van Februari niet, want de BITs komen bij mij met vele weken vertraging. (worden doorgestuurd vanuit Nederland naar het buitenland) De brief die ik gequote had was overgetypt en gepost door ChantalD, dus vandaar dat ik die erbij gezet had.

Renza schreef:
@ Rivano: ik was tijdje terug nog gebeld door Reed, terwijl ik niet eens geklaagd heb oid, toen hadden ze het er ook over dat ze het misschien weer terug wilden veranderen / veranderen naar idd 10x Bit en dan gratis de dressuur erbij :) dus zou best kunnen zijn dat ze dat echt gaan doen?

Zeiden ze ook voor welke prijs?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 09:10

Renza schreef:

Nou lekker dan bellen ze jou terug en de mensen die wel een klacht indienen mogen het lekker uitzoeken...

Elske_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:38

Mwaw, dit klinkt toch wel als de laatste stuiptrekking van een blad dat al een jaar in de uitgevers-etalage ligt. Weten die mensen nu echt niet wat ze willen?

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:05

Rivano schreef:
Renza schreef:

Zeiden ze ook voor welke prijs?

Ja, de prijs dat het nieuwe abbonement in eerste instantie ook zou worden (60 euro was dat toch?)

MargrietJonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 16:54

Zelf ben ik vanaf het begin al lid. Ik moet eerlijk zeggen dat ik t blad altijd geweldig heb gevonden en t uitpluisde tot de laatste vezelf vd blz.... Maar de afgelopen jaren vond ik t steeds magertjes worden qua onderwerpen en leek t steeds meer op elkaar te lijken..... Nu ze t veranderd hebben moet ik nog maar zien of ik volgend jaar mn abonnement verleng......

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 17:25

Jeuj, ik heb antwoord...
Ze zeggen dat ze vanwege de vele positieve reacties hebben besloten de veranderingen door te voeren. Daarna bleek dat EEN KLEIN DEEL van de abonnees het er niet mee eens was. >;) Daarom hebben ze een enquette gehouden en naar aanleiding daarvan besloten om het te houden op 10 x bit en een aantal keer Dressuur. Het abonnementsgeld veranderd daarom niet(?) en Dressuur blijft gratis in 2009. In 2010 kun je kiezen tussen een abbo met of zonder dressuur.
Ik kan kiezen tussen abbo direct stop zetten of 3x bit gratis erbij...

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 17:29

Wel grappig; ik had een proefabbo van 3 nummers maar heb 'gewoon' bezwaar gemaakt tegen het hele gezeur. Kreeg vervolgens aan de telefoon ook de keuze's die hiervoor al genoemd zijn (telefoniste heeft geen abbogegevens erbij?) dus heb braaf gekozen met in mijn achterhoofd; laat ze dat verder zelf maar uitzoeken.
Een week daarna heb ik een mail gekregen dat mijn proefabbo gratis verlengd wordt met 3 nummers, leuk!
Vraag me nu alleen wel af of dit was toen ze erachter kwamen dat ik geen jaarabbo heb of dat ik nogsteeds ook een jaarabbo krijg...

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 17:40

als ze hebben gemaild dat je proefabbo verlengd wordt met 3 nummers dan weten ze toch dat je een proefabbo hebt ;)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 17:48

Ja maar zijn ze ook zo snugger om door te geven dat ik dan geen normaal abbo heb. Ik heb 3 keer iemand aan de telefoon gehad en geen van 3en heeft er iets over gezegd.

Elske_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 18:32

Lyonesse schreef:
Ze zeggen dat ze vanwege de vele positieve reacties hebben besloten de veranderingen door te voeren. Daarna bleek dat EEN KLEIN DEEL van de abonnees het er niet mee eens was. >;) Daarom hebben ze een enquette gehouden en naar aanleiding daarvan besloten om het te houden op 10 x bit en een aantal keer Dressuur.

Tjees hoe verzinnen ze het.
Ik hoop dat zelf nog geloven wat ze liegen, daar is nog psychische hulp voor te halen. Maar worden de resultaten nog openbaar gemaakt? En onder wie is die enquete afenomen? De aanwezige WC-dames? Of onder een representatieve weergave van de Bit-abonnee?

Schandalig hoe die dedaine redactie zijn lezers als een stel mongolen ziet.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 18:52

Ik krijg ook gratis drie maanden langer Bit, en gewoon de Dressuur er ook bij. Dus na een ietswat onbeschofte behandeling toch netjes opgelost.

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 18:54

Misschien een positieve enquete over de layout veranderingen..... maar niet over het nieuwe abonnement. (of ze moeten alleen de intensieve dressuurafdeling gebeld hebben, want het blad Dressuur op zich is niet slecht.)

Dus 10x BIT en 2/3x Dressuur voor 71,50 euro?
Vooruit, is ietsje beter dan 8x BIT en 2/3x Dressuur.

De enquete:
Reed: "Volgend jaar betaald u hetzelfde en krijgt er 1 BIT minder voor terug en een tijdschrift over een sport die u misschien niet beoefend. Wat vindt u daarvan?"
Lezer: "GEWELDIG!! Wat een fantastisch aanbod. En het is niet eens Kerst!"

:roll:

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 18:57

_O- Rivano :')
Er stond in de mail dat ze de enquette onder een aantal BITlezers gehouden hadden :j :=

Elske_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 19:10

Tja, en wie ben ik om te denken dat de Bit niet door WC-dames gelezen wordt.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 21:53

Twinklebel schreef:
Ik krijg ook gratis drie maanden langer Bit, en gewoon de Dressuur er ook bij. Dus na een ietswat onbeschofte behandeling toch netjes opgelost.

Voor niets gaat de zon op, Reed doet niets gratis :+

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 21:57

Okee, daar heb je gelijk in, maar of ik voor hetzelfde abbonementsgeld 8 of 11 keer Bit krijg. Uiteindelijk krijjg ik nu natuurlijk gewoon waar ik recht op heb en een abonnement voor afgesloten heb, plus nog de dressuur er extra bij.

onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 20:57

Nou ik kan melden dat bij mij nu alles klaar is.
Abbo is stopgezet en heb mijn geld wat ik nog tegoed had terug.
Precies binnen de 14 dagen termijn die ik gesteld had.
Ik ben klaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 20:59

Ik nog niet, heb nog steeds m'n rekening niet gehad :')
Ben het door omstandigheden wat uit het oog verloren maar misschien in het weekend of begin volgende week toch maar een mailtje sturen om te horen wat het probleem is ...

Hoe zit het eigenlijk met de nieuwe bit? Datum in de andere is 13 maart .. Zouden we die al moeten hebben of zijn ze nog onderweg? (even om te weten of ik ze al dan niet nog krijg :P)

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 21:45

Mijne is vandaag binnen gekomen.