Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zilly schreef:Elke verzekering heeft wat addertjes onder het gras zitten. Zat zul je zeker tegenkomen bij meerdere verzekeringen
) is mijn website in de lucht 

details zal ik uitlaten.....
ik heb ook rustig de tijd genomen om alles goed door te lezen en vragen op te schrijven. 
Ook niet in de kleine letters!
Zilly schreef:Hmmm, bij deze mijn eerste 'conflict' met de verzekering. Had een mail gestuurd dat ik met mijn paard naar een kliniek ga (DAP Bodegraven) afwijkend dan mijn standaard kliniek. Nu krijg ik een mail terug van een stagiare dat ze een aantal klinieken hebben uitgesloten van dekking, waaronder DAP Bodegraven. Ik ga morgenochtend maar eens bellen, want ik snap hier niks van! Ben ook eigenlijk best een beetje kwaad
Mijn standaard klinkek heeft de simpelweg de benodigde apparatuur niet, anders was ik wel naar hun gegaan.
Is jullie iets bekend over uitgesloten klinieken??? Heb ik nergens gelezenOok niet in de kleine letters!
Zilly schreef:Hmmm, bij deze mijn eerste 'conflict' met de verzekering. Had een mail gestuurd dat ik met mijn paard naar een kliniek ga (DAP Bodegraven) afwijkend dan mijn standaard kliniek. Nu krijg ik een mail terug van een stagiare dat ze een aantal klinieken hebben uitgesloten van dekking, waaronder DAP Bodegraven. Ik ga morgenochtend maar eens bellen, want ik snap hier niks van! Ben ook eigenlijk best een beetje kwaad
Mijn standaard klinkek heeft de simpelweg de benodigde apparatuur niet, anders was ik wel naar hun gegaan.
Is jullie iets bekend over uitgesloten klinieken??? Heb ik nergens gelezenOok niet in de kleine letters!
Esther28 schreef:volgens mij is dat bij iedere verzekering hoor....

Misschien een beetje onredelijk, maar ik voelde me echt de dupe van een conflict waar ik niets mee te maken heb. Vooral het feit dat er nergens terug te vinden is welke klinieken er uitgesloten zijn.
Ben erg blij dat ik t gedaan heb. De aanhechting is licht overvuld en licht ontstoken. Moet nu 5 daagjes Metacam en 10 daagjes rust en dan moet het helemaal over zijn. De dierenarts dacht dat het in de wei met gek doen is gebeurd en zei dat ik er heel erg op tijd mee was en dat het helemaal goed komt. Ben echt blij dat ik het zekere voor t onzekere heb genomen om het te laten checken. Wie weet was het een veel ergere blessure geworden als ik langer had gewacht...