Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ziolette schreef:@needje: Ik zie geen verschil met het stukje dat jij hier plaatst en de voorwaarden die nu gelden.

Aimee schreef:Ziolette schreef:@needje: Ik zie geen verschil met het stukje dat jij hier plaatst en de voorwaarden die nu gelden.
Het verschil zit in de cijfers. Voorheen bedroeg het eigen risico per gebeurtenis 20 % met een minimum van 40 euro. Bij de huidige voorwaarden geldt een eigen risico per gebeurtenis van 25 % met een minimum van 50 euro.
, op de site van Equine Risk staat namelijk precies hetzelfde als in het stukje van Needje. Volgens mij zijn jullie in de war met de voorwaarden van Hippozorg die ook door EquineRisk aangeboden worden. Het is immers allemaal 1 pot nat, je krijgt uitgekeerd van Hippozorg ook als je een polis hebt met voorwaarden van EquineRisk.Citaat:Equine Risk Ziektekostenverzekering
Deze verzekering kunt u afsluiten voor alle paarden en pony's (m.u.v. trekpaarden, dravers en renpaarden) met een waarde tot en met € 15.000,--.
Om er zeker van te zijn dat niet alleen de waarde van uw paard goed is verzekerd, maar dat u uw dier ook te allen tijde de beste zorg kunt geven, kunt u een Equine Risk Ziektekostenverzekering afsluiten.
Dit kan in combinatie met de Equine Risk Standaard verzekering of de Equine Risk Uitgebreide verzekering.
Met deze Ziektekostenverzekering is uw paard prima verzekerd voor kosten van noodzakelijke diergeneeskundige hulp die het gevolg is van een gedekte gebeurtenis op de in combinatie gesloten Standaard- of Uitgebreide verzekering. De schadevergoeding is het bedrag van de ziektekosten dat in rekening wordt gebracht door een erkende dierenarts. De maximale uitkering per verzekeringsjaar bedraagt 100% van de verzekerde waarde van uw paard met een maximum van
€ 5.000,00. Uw eigen risico per gebeurtenis bedraagt 20% met een minimum van
€ 40,00. Voeding en stallingkosten zijn per schadegeval gemaximeerd tot 30 dagen.
Aimee schreef:Huh?
Ik heb hier een folder liggen van Equine Risk met de cijfers 25 % en 50 euro![]()
Die kreeg ik van de week toegestuurd toen ik info aanvroeg om de ziektekosten erbij te verzekeren.
, dat is lekker verwarrend van ze
.
Aimee schreef:Misschien heb ik een misdruk?
In deze folder staan dezelfde cijfers bij Equine Risk als bij Hippo Zorg. Ik weet het anders ook niet, had juist de info op papier aangevraagd omdat de site het niet doet op mijn pc
.Citaat:Hippo Zorg Uitgebreide Ziektekosten verzekering
Deze verzekering kunt u afsluiten voor alle paarden en pony's m.u.v. dravers en renpaarden.
Deze Uitgebreide Ziektekosten verzekering kunt u afsluiten in combinatie met de Dood/Ongevallen verzekering, de ODA verzekering of de Uitgebreide verzekering van Hippo Zorg. Uw paard is dan goed verzekerd voor de kosten van noodzakelijke diergeneeskundige hulp in Nederland en België die het gevolg is van een gedekte gebeurtenis op de in combinatie gesloten Hippo Zorg verzekering.
De schadevergoeding is het bedrag van de ziektekosten dat in rekening wordt gebracht door een erkende dierenarts.
De maximale uitkering per verzekeringsjaar bedraagt 100% van de verzekerde waarde van uw paard met een maximum van € 5.000,00.
Uw eigen risico per gebeurtenis bedraagt 25% met een minimum van € 50,00.
Voeding en stallingkosten zijn per schadegeval gemaximeerd tot 30 dagen. Orthopedisch hoefbeslag is gemaximeerd tot 2 keer per jaar.

.