Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Linda_love_U schreef:Dit was de eerste keer dat ze die deken op heeft gedaan. De andere keren was ze dus die andere dingetjes vergeten.
Ga voortaan iedere ochtend zelf. Moets vanmorgen uiteindelijk nog omdat er 1 dus zijn masker niet aan laat doen.En met die vliegen krijgt hij ontstoken ogen.Dus doe ze dan zelf. Als ik toch voor 1 moet komen kan dat net zo goed gelijk.
ziggy_janet schreef:Maar de paarden zijn toch van jou? Dus dan vind ik het niet meer dan logisch dat je zelf iedere dag komt.

Linda_love_U schreef:Wat maakt t nou weer uit of ik t op bokt vraag? Staan zoveel vragen op bokt toch ? Ook over van alles en nog wat
Linda_love_U schreef:Ze degene van haar die leaste ze op dit moment van ons.Maar zou voor een periode van een jaar zijn met daarna kopen.Dus niet helemaal eigen. Maar wel met de bedoeling van hun kant hem op dit moment al te verzorgen als eigen. Om te wennen etc.

Linda_love_U schreef:Van mij mogen ze meelezen hoor. Vraag toch gewoon iets normaals en zeg toch gewoon hoe t gegaan is etc.

marleen_usar schreef:Das hetzelfde als mijn broek is kapot ja ik werd geduwd dus de duwer moet hem vergoeden.Anders was hij nu nog heel, misschien rare vergelijking?