Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moyra schreef:teuntje111
Ik kan geen vrij krijgen op werkIk heb woensdag tot 5 uur vrij gekregen om met haar naar de da te gaan en heb een afspraak staan om kwart voor negen.
slimmerik schreef:Ach....en een VA werkt echt wel 's avonds en in het weekend. En een fulltime job kan nooit meer zijn dan 36 uur.
Sunshine80 schreef:slimmerik schreef:Ach....en een VA werkt echt wel 's avonds en in het weekend. En een fulltime job kan nooit meer zijn dan 36 uur.
Eh...ik ga wel offtopic, maar ik ben het niet met je eens slimmerik. Mijn werkweek is minimaal 40 uur. En dan heb ik het nog niet over de extra tijd die ik thuis ook nog besteed aan mijn werk!
Een fulltime job is tegenwoordig vaak geen 36 uur meer hoor.
Bovendien is AH ook 's avonds open waardoor je natuurlijk overdag wat uren vrij zou kunnen krijgen als je wat ruilt met je collega's. Ik zeg maar zo: waar een wil is, is een weg.
Aan huis.

Dan heb je dus een papierloos veulen wat als het een beetje tegenzit veel (on)kosten aan komen, commercieel zeker niet aantrekkelijk is en waar je 11 maanden mee opgescheept zit qua drachtigheid, waken bij de bevalling, 4 maanden op passen en dan het hele gedoe rond de verkoop... Geen pretje en ik zou me echt KAPOT balen! Sommige reacties..?? 
Lante schreef:En (MarielleAartsen)een 'gratis veulen'??? Weet je wel wat een veulen kost?? Nooit zelf gefokt zeker?Dan heb je dus een papierloos veulen wat als het een beetje tegenzit veel (on)kosten aan komen, commercieel zeker niet aantrekkelijk is en waar je 11 maanden mee opgescheept zit qua drachtigheid, waken bij de bevalling, 4 maanden op passen en dan het hele gedoe rond de verkoop... Geen pretje en ik zou me echt KAPOT balen! Sommige reacties..??

Lante schreef:En (MarielleAartsen)een 'gratis veulen'??? Weet je wel wat een veulen kost?? Nooit zelf gefokt zeker?Dan heb je dus een papierloos veulen wat als het een beetje tegenzit veel (on)kosten aan komen, commercieel zeker niet aantrekkelijk is en waar je 11 maanden mee opgescheept zit qua drachtigheid, waken bij de bevalling, 4 maanden op passen en dan het hele gedoe rond de verkoop... Geen pretje en ik zou me echt KAPOT balen! Sommige reacties..??
ben het er mee eens) Sunshine80 schreef:Eh...ik ga wel offtopic, maar ik ben het niet met je eens slimmerik. Mijn werkweek is minimaal 40 uur. En dan heb ik het nog niet over de extra tijd die ik thuis ook nog besteed aan mijn werk!
Een fulltime job is tegenwoordig vaak geen 36 uur meer hoor.
smurffie schreef:Waarneer wij geen actie zouden ondernemen zou het dier toch geheel niet gescant worden? en een ongewenste dekking is het vrij logisch dat de hengsteneigenaar voor de kosten opdraaidzeker als het dier meerdere malen over de sloot gekomen is
daarbij komt dat de merrie dus meerdere malen gedekt kan zijn, waarneer het de laatste keer raak was moet je vanaf daar die aantal dagen rekenen.. dus kon het niet eerder. En zoals ik net al zei: eigenaar zal mee moeten, gezien we haar niet zomaar aan een vreemde meegeven, en ik (als 15 jarige) niet alleen haar meeneem voor een rit van 1 uur ..
Va werkt alleen in de ochtend in de kliniekdus scannen kan enkel in de ochtend, en morya werkt van maandag tot vrijdag gewoon s'ochtens dus is ze inderdaad afhankelijk van vrijvragen. Een VA werkt niet in de avond en in het weekeinde op afspraak, enkel spoed. En dit word niet onder spoed gerekend bij een VA zoals je zult begrijpen
!
Je kunt ze slechts bevelen in het weekend niet ziek te worden....