Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fleurtje100 schreef:(als blijkt dat het paard er geen last van heeft).
Denk dat ik hem ook niet zo snel kan verkopen, maar dat hoeft ook niet heb veel plezier met hem.) GamblersCup schreef:Zou jij, als recreatieruiter, een paard door willen rijden?
Klinkt misschien wat stom, maar ik heb nog steeds in gedachten dat een recreatieruiter lekker rondhobbelt, naar buiten gaat etc. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat iemand zo goed mogelijk wil leren rijden, zonder wedstrijd ambities te hebben... dat valt natuurlijk ook onder recreatie..
GamblersCup schreef:[knip]wil ik nu wat verkopen en een paard kopen waar ik WEL wat mee kan.
[knip]
Ik kan in het zadel zitten, maar oefeningen rijden, paard trainen, gaat niet meer. Doe ik het wel, dan heb ik een week lang spijt (lees: dan kan ik een week niets meer met mijn arm uitvoeren van de pijn).
Het probleem is, het paard heb ik dus nooit goed door kunnen rijden. Ze is ingereden, is echt super braaf en lief, maar moet nog steeds veel leren. Ze werkt graag, probeert alles zonder protest, maar het lukt me gewoon niet...[knip]

GamblersCup schreef:Zou jij, als recreatieruiter, een paard door willen rijden?
Klinkt misschien wat stom, maar ik heb nog steeds in gedachten dat een recreatieruiter lekker rondhobbelt, naar buiten gaat etc. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat iemand zo goed mogelijk wil leren rijden, zonder wedstrijd ambities te hebben... dat valt natuurlijk ook onder recreatie..
superwoman schreef:GamblersCup schreef:[knip]wil ik nu wat verkopen en een paard kopen waar ik WEL wat mee kan.
[knip]
Ik kan in het zadel zitten, maar oefeningen rijden, paard trainen, gaat niet meer. Doe ik het wel, dan heb ik een week lang spijt (lees: dan kan ik een week niets meer met mijn arm uitvoeren van de pijn).
Het probleem is, het paard heb ik dus nooit goed door kunnen rijden. Ze is ingereden, is echt super braaf en lief, maar moet nog steeds veel leren. Ze werkt graag, probeert alles zonder protest, maar het lukt me gewoon niet...[knip]
Hmm, als ik dit zo lees, dan komen er veel vraagtekens naar boven.
Als deze zo braaf is, waarom zou je dan niet op deze kunnen rijden, maar wel op een ander paard?
Bij dit verhaal krijg ik toch het gevoel dat er rijtechnisch meer aan mankeerd dan enkel het doorrijden wat niet is gebeurd. Niet om banketstaaf te doen hoor, maar ik snap dit verhaal gewoon niet.
Wat al gezegd is, ben ik het mee eens; Alles kan verkocht worden, alleen aan wie en voor hoeveel blijft de vraag.
Persoonlijk zou ik niet op een paard stappen die men niet voor wil rijden. Dan zullen ze echt een bekende moeten zoeken die dat even wil doen
) 

Yinari schreef:Ik denk dat je prijsindicatie een beetje hoog ligt. Hierboven zijn al allerlei redenen aangegeven. Ik ben bang dat je je prijs een beetje naar beneden moet bijstellen.