Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Snoevie schreef:Lisaaaaaaa schreef:ik zou niet met eigen ogen willen zien hoe mijn paard geslacht zou worden. ik neem er liever op een andere manier afscheid van! maar zowieso ben ik niet voor slachten..
ik geloof dat er al gezegd is dat dit nutteloze en onnozele reacties zijn waar de TS niets aan heeft,nu ze het al zo moeilijk heeft!
heel veel sterkte gewenst!
Gambler21 schreef:Mijn paard gaat vanwege meerdere medische redenen steeds verder achteruit. Ik weet dat ik zeer binnenkort de keuze zal moeten gaan maken. Het is voor mij al zeker dat ze geslacht gaat worden. Nu zit ik alleen te twijfelen om haar te laten halen en zelf gewoon thuis te blijven of haar te brengen en er de hele tijd bij blijven. Wat zouden jullie doen en waarom? Wie hebben er ervaring en hoe hebben jullie dat gedaan?
Groetjes
Snoevie schreef:@lisaaaaaa:
als je toch niet weet hoe het eraan toe gaat,kan je nooit een goed onderbouwde mening geven.
dat kwam vervelend over,snap je?het is zo'n gevoelig onderwerp.
en over de verkeerde keus,als je de keus maakt met je paard in je gedachten op de eerste plaats,dan maak je denk ik geen verkeerde keus.
nogmaals sterkte
Gambler21 schreef:Mijn paard gaat vanwege meerdere medische redenen steeds verder achteruit. Ik weet dat ik zeer binnenkort de keuze zal moeten gaan maken. Het is voor mij al zeker dat ze geslacht gaat worden. Nu zit ik alleen te twijfelen om haar te laten halen en zelf gewoon thuis te blijven of haar te brengen en er de hele tijd bij blijven. Wat zouden jullie doen en waarom? Wie hebben er ervaring en hoe hebben jullie dat gedaan?
Groetjes
jillietje schreef:wie laat zijn paard nou naard de slager gaan
, je paard heeft voor je gedient en is een vriend die je nooit verraden zal hebben, tot zijn laatste minuutje blijf je imo ook zijn grootste vertrouwen.
hier wat roepen. nienkemoes schreef:jillietje schreef:wie laat zijn paard nou naard de slager gaan
Waar slaan dit soort reacties nou weer op.. Dat moet iemand toch helemaal voor zichzelf weten? Ik zou het trouwens ook doen..

nienkemoes schreef:jillietje schreef:wie laat zijn paard nou naard de slager gaan
Waar slaan dit soort reacties nou weer op.. Dat moet iemand toch helemaal voor zichzelf weten? Ik zou het trouwens ook doen..