Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
Nadya schreef:Ik zou het eigenlijk ook altijd laten doen, al heb ik het bij die van mij niet laten doen, eerlijk gezegd.![]()
Voelde gewoon zo ontzettend goed aan en ik vond mezelf wel 'kundig' genoeg. Heb er na 2 jaar nog steeds geen spijt van.
![]()
Overigens ken ik toch best veel paarden die (klinisch) gekeurd zijn en die toch gebreken blijken te hebben (soms zelfs na hele korte tijd al). Je hebt nooit garanties, dus het is blijkbaar toch een momentopname ook.

(gescheurde kontspier dat aan het genezen was, wormen, graatmager, luizen,...) I_Moondance schreef:Up_to_Date schreef:Ik raadt je in ieder geval een klinische keuring aan.
Ik betaalde 13mdn geleden zo'n €90.
Foto's heb ik toen niet gedaan, wel geinformeerd en kostte zo'n €500.
Nou hier kost een klinische keuring van een kwartier 170 euro, ik heb het dus ook niet laten doen..
Want wat die dierenarts bij een klinische keuring ziet, ziet mijn lesgeefster ook wel
. Let op dat bij oudere (recreatie)paarden ook al slijtage voorkomt. Je kunt bij twijfel ook een foto laten maken van één gewricht. Je hoeft hem dus niet helemaal röngenologisch te laten keuren als je dat niet wilt ninz schreef:sorry hoor maar stel dat ik een shet of a pony of weet ik wat zou kopen dan zou ik hem toch echt niet laten keuren denk ik
Silviabol schreef:dus als ik meteen naar de kliniek rijd zal het in totaal goedkoper zijn?
[naam] schreef:sorry hoor maar stel dat ik een shet of a pony of weet ik wat zou kopen dan zou ik hem toch echt niet laten keuren denk ik
) dan zou ik hem wel laten keuren hoor! maar dan praat je ook over heel andere prijzen... Rijerijerije schreef:wat valt er precies onder een klinische keuring? buigproeven, longeren op harde ondergrond, en verder?