Opzegtermijn stalling

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

flyinglady

Re: Opzegtermijn stalling

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 21:22

Hoi Melanie,

Kan me best voorstellen dat de staleigenaar niet zo enthousiast is dat jij op
stel en sprong vertrekt.
Het volle pond betalen voor een lege stal vind ik ook een beetje overdreven.
Ik zou proberen in goed overleg voor de midden weg te gaan.
Misschien dat hij je dan ook wel iets tegemoet wil komen.

Maar ik zou me i.i.g. niet al te druk maken ...... geniet lekker van je zwangerschap Knipoog

TaanStippel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 09:53

Een zwangerschap wist je toch al van te voren ? Dan weet je toch dat je vanaf een bepaalde maand daarin evt niet meer voor je paard kan zorgen ?

Tommy10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 10:09

@flyinglady: dankjwel! Ik begrijp de staleigenaar ook wel hoor, had het alleen al wel begin januari al aangegeven dat de kans heel erg groot was dat mijn paard weg zou gaan op korte termijn. Meerdere keren er over gesproken, voordat ik half januari definitief zei dat ik weg ging, dus het was niet heel plotseling dat ik weg ging. Maar goed, niet voor 1januari gemeld dat is zo. Ik wilde ook meteen kijken of we tot een compromis konden komen, maar de staleigenaar was eerst erg stelling en een discussie was nauwelijks mogelijk.
@susieQ87: jammer dat het hier nu opgegooid is, ik had het bewust niet genoemd omdat het hier maar indirect mee te maken heeft.
Bij de vorige zwangerschap stond ik met 5cm ontsluiting nog stallen uit te mesten! Dus er niet op gerekend dat ik nu ernstige rugproblemen zou krijgen voor de helft van zwangerschap!

@ de rest: wat mij betreft: einde topic! ik ben er inmiddels weg....het is niet leuk gegaan (de staleigenaar heeft nog gedreigt met een ketting om de stal...helaas voor hem was mijn paard op dat moment al weg!), maar uiteindelijk hebben we een compromis kunnen sluiten van een halve maand stalling betalen.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 12:22

Fijn dat je toch nog tot een oplossing bent gekomen. Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan!

TalithaSL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 12:43

Dit hebben wij gelukkig niet op stal en anders had ik ook niet ondertekend, vind het een belachelijke regeling.

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 13:46

Fijne uitkomst maar wel rot dat je een een niet leuke manier weg bent gegaan.

Alani

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 22:45

TalithaSL schreef:
Dit hebben wij gelukkig niet op stal en anders had ik ook niet ondertekend, vind het een belachelijke regeling.

bekijk het eens andersom (zie voorbeeldvoor het berichtje van Marion71.)

Als dat aan de orde is dan ben ik benieuwd of je het dan nog zo'n belachelijke regeling vindt?
Zo'n afspraak geldt voor beide partijen.