Gelukkig was het wel gratis
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

denice schreef:toch te gek voor woorden! ze dwingen je gewoon dit bedrag te betalen eigenlijk..

denice schreef:ja, maar dan moet ik eerst lid worden
denice schreef:ik wil inderdaad helemaal niet lid worden of een blad ontvangen, ik wil gewoon mijn paard over laten schrijven en verder niets..
Het staat wel zo leuk op de papieren, dat ik de eigenaar ben.. Ik twijfel een beetje, ik ben een student die gewoon haar paard onderhoud, maar in een keer 90 euro vind ik zonde!

denice schreef:ik wil inderdaad helemaal niet lid worden of een blad ontvangen, ik wil gewoon mijn paard over laten schrijven en verder niets..
Het staat wel zo leuk op de papieren, dat ik de eigenaar ben.. Ik twijfel een beetje, ik ben een student die gewoon haar paard onderhoud, maar in een keer 90 euro vind ik zonde!
loulou schreef:precies de reden, waarom ik heb besloten het niet te doen.
je betaald 90 euro omdat het leuk kijkt dat jouw naam op het papier staat.
SusieQ87 schreef:Zit met hetzelfde, zit er ook over te twijfelen in mijn geval denk ik dat ik die 200 euro dan beter kan besteden heb mijn paardje net twee weken en heb nog lang niet alles. Hij is gechipt en heb zo'n geel huisdierenpaspoort(nu blauw)
Hoe noodzakelijk is een(rood)paspoort ?

carlijn83 schreef:SusieQ87 schreef:Zit met hetzelfde, zit er ook over te twijfelen in mijn geval denk ik dat ik die 200 euro dan beter kan besteden heb mijn paardje net twee weken en heb nog lang niet alles. Hij is gechipt en heb zo'n geel huisdierenpaspoort(nu blauw)
Hoe noodzakelijk is een(rood)paspoort ?
Heb je m laten chippen toen ie bij jou was dan? Krijg je dan niet automatisch een (rood) paspoort?
Dat weet ik nog toen net de chip geintroduceert werd zegmaar, we lieten chippen en papier werd opgestuurd waarna we automatisch papier (op naam gezet en wel) en t paspoort ontvingen.
carlijn83 schreef:loulou schreef:precies de reden, waarom ik heb besloten het niet te doen.
Het is niet alleen 'leuk' natuurlijk.
Het papier (niet het paspoort) is eigendomsbewijs
Zit er echt wel een chip in?
carlijn83 schreef:loulou schreef:precies de reden, waarom ik heb besloten het niet te doen.
Het is niet alleen 'leuk' natuurlijk.
Het papier (niet het paspoort) is eigendomsbewijs

carlijn83 schreef:Hmm, zo'n geel paspoort ken ik niet dus ik zou t niet weten maar t is wel apart dat ie wel gechipt is maar nergens in de databanken staatZit er echt wel een chip in?
Moet je wel weer een aankoopsbewijs hebben natuurlijk