Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
runningkawa schreef:Als een paard klinisch afgekeurd wordt, zou ik een week of 2 of maand later opnieuw willen laten keuren als hij bij mij nooit kreupel was geweest.
Dit om al een stuke van de moment opname uit te kunnen sluiten
runningkawa schreef:Als een paard klinisch afgekeurd wordt, zou ik een week of 2 of maand later opnieuw willen laten keuren als hij bij mij nooit kreupel was geweest.
Dit om al een stuke van de moment opname uit te kunnen sluiten
lotjj92 schreef:sorry maar wij dachten echt dat simply het daar super had, de verhalen die we te horen kregen. voor ons gevoel had die gewoon het perfecte baasje, de perfecte plek! dus waarom zouden wij argwaan krijgen? ze vertelde nog dat als ze hem op de trailer meenam dat ze simply eerst in de stal liet plassen omdat ie dat het liefste deed. sorry maar dan ben ik misschien goed gelovig, maar ik dacht dat ie het daar het beste zou krijgen! ik wilde hem niet naar huis halen om hem vervolgens te moeten verkopen aan een handelaar.
lotjj92 schreef:wij hebben toendertijd gevraagd of er keuringspapieren waren en die zoui ze opsturen. we hebben die nooit gekregen. het was iets blijvends. het zou nooit een sportpaard worden. en we hebben haar dus als een recreatie paard verkocht.
quote]lotjj92 schreef:we hebben wel degelijk rapport van de dierenarts gekregen