Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) . 

Dani62 schreef:Ik zou het écht niet doen! Er komt zo ontzettend veel bij kijken...
Ik ben zo blij dat mijn ouders nooit naar mijn gezeur over een eigen paard hebben geluisterd!
Ik vind je nog veel te jong om een paard te onderhouden.
Citaat:Mijn vader wilt juist dat ikrtjuh_"]
bij verzorgpony's stop om me te richten op een eigen pony.
Het is inderdaad heel (veel ste) slim van mijn vader.
ruitje schreef:Ik snap t niet helemaal meer, want iedereen roept heel hard dat ze 't niet kan betalen? Maar ik heb toch een beetje het idee gehad dat Pappa 't gaat betalen?
Misschien moet dit eerst duidelijker worden voor de TS zélf, gaat je vader het betalen en 'spring jij bij' , of wil je vader niet het vangnet zijn?
Verder vind ik dat een hoop mensen overdrijven in de kosten, en dan heb ik 't niet over de koliek operatie bijvoorbeeld. Want dat is idd veel geld.
Maar wie zegt dat hij rondom op ijzers moet? Wie zegt dat een fjord die 24 per dag op een volle wei staat en een kwartiertje bereden wordt het niet red op 2/3 handjes brok( ik denk zelfs dat je dan nog moet opassen dat hij niet te vet wordt) .
Als jij t wil meid én je vader staat garant, moet je het lekker doen!!
at geloof ik dat t niet goedkoop is, maar ik vind t alleen maar goed om ervoor te werken , want dan krijg je denk ik meer verantwoordelijkheidsgevoel wat ook vanpas kan komen bij je eigen pony.