paard verkocht...na 5 weken terug nemen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Concorde

Re: paard verkocht...na 5 weken terug nemen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 04:59

Dat ze bokt onder 2 namen. Dus bijvoorbeeld een beetje benauwd is dat mensen haar herkennen en ze niet wil dat ze de link leggen tussen haar en dit verhaal, dan maak je een schaduwaccount aan, zodat mensen je niet na kunnen trekken en niet weten wie je bent (om geroddel te voorkomen)
Maar schaduwaccounts mogen dus niet op bokt. Knipoog

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 08:42

Dees schreef:
Liezel1 schreef:
ik denk niet meer dat we nog een update krijgen in dit topic. Ik zag TS namelijk niet in de banlijst staan met een permanente ban wegens SA. dit account dus...
Jammer, ik had graag willen weten hoe het verhaal was afgelopen en hoe je het had opgelost...
En ik denk de andere mensen die met de TS hebben meegedacht ook wel...

Wat is dat nou voor raar bericht.. ze heeft vannacht nog een update gegeven.
Zou idd wel heel jammer zijn als we niet volgende week ofzo nog een updateje kunnen lezen, want we duimen toch wel voor de goede afloop!

niet moet "NET" zijn....
ik zag haar dus in de lijst staan....
en ik had zo graag willen weten hoe het nou met het paard afliep!

Amigo_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 08:50

Ik zou het paard terug nemen maar voor minder geld dan het verkocht is.

Zij leiden dan verlies maar zeker niet JIJ

Dat is het risico dan voor de koper, zo werkt het bij auto's toch ook.
Nou is een paard uiteraard wel iets anders natuurlijk.

En hopen dat je paardje wel goed terecht komt

Succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 09:36

Je loopt achter, het paard is al terug. Haha!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 10:00

hey.. nou dan mijn ware identiteit maar verhullen haha.,

ben niet bang dat dit om mij betrokken werd of zo. had een schaduwacount omdat als het tot een rechtzaak zou komen. straks kwam het tot een rechtzaak, had de andere partij ook bokt (want er zijn nogal wat mensen lid) en dan stond er.. ja iedereen vond dat je hem terug moest nemen.

maar het paard staat weer op stal en tot nu toe gaat het erg goed.

woensdag dus ingeent (volgens mij al verteld) gister even gereden. lekker lang en laag, (wel aan de teugel) en ff lekker gescheurd door de bak. was nog niks aan de hand. geen stap verkeerd gezet.

vandaag heb ik les. ik ga gewoon rijden en we zien wel wat er gebeurd. echt in de oprichting vind hij lastig..

achteraf bekeken had ik hem helemaal niet terug hoeven nemen. het meisje heeft hem gebracht. niet heel veel gepraat.. is toch wel wat apart. maar ze zei wel.. hadden ook anderen op gereden en dan was het na een half uur goed.. maar als zei er dan weer op ging, ging het weer mis...

maar tot nu toe wel erg blij met mijn paard. ik rij er nog een paard bij en die is ook erg braaf.. maar een ongeduld met opzadelen. mijn eigen paard vind aansingelen niet leuk.. maar voor de rest blijft ie heerlijk staan. zo zie je maar weer... ieder zijn eigen ding hihi.

maar ik zal blijven updaten.. we zullen zien wanneer het "mis" gaat. ik heb een beetje het idee of weet hij waar hij is... en dat ie denkt ooh.. ik zal mijn best maar doen want hier had ik het wel goed..

maar ja dat wil je als baasje altijd wel dat je paard dat denkt Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 10:05

Gelukkig gaat het goed met je paard Ja
Heeeel fijn Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 11:58

TS heeft topic onder een niet aangevraagd SA geplaatst. Vandaar een slotje Lachen

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 10:51

TS, als je een update wilt plaatsen mag dat in een nieuw topic met een link naar dit topic, pb een van de mods van TAO dan even de link van het nieuwe topic zodat wij de link hier kunnen plaatsen.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 17:26