Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

runningkawa schreef:Of er een slot is weet ze helemaal niet maak ik op uit het verhaal
ze heeft 2 dagen geleden opgezegt en is 2 dagen niet geweest
Nu heeft ze gesproken met de nieuwe stal eigenaar, dan ineens met de politie en dan ineens weer met buro recht (of hoe het ook heet)
Elke keer veranderd het verhaal.
runningkawa schreef:en waarom zou dit niet voor jou gelden?
Jij hebt gehuurd, dus iets aangegaan wat in de wet staat.
Ook al is het mondeling
En Jits die jurist is zegt dit ook...
Als ik jou was, gewoon betalen, ben je van alle gedonder af
Als de pensionplaats er werk van maakt en je verliest ben je heel wat duurder uit
mascke schreef:er zit een slot op ik heb met vriendin gebeld die ook morgen weg gaat zij heeft geen ketting ik wel. Groot verschil zij had haar vader bij zich toen ze op zegde ik niet ik heb geen vader, en mijn moeder die zegt los het maar zelf op dus ik sta er alleen voor.
mascke schreef:runningkawa schreef:Of er een slot is weet ze helemaal niet maak ik op uit het verhaal
ze heeft 2 dagen geleden opgezegt en is 2 dagen niet geweest
Nu heeft ze gesproken met de nieuwe stal eigenaar, dan ineens met de politie en dan ineens weer met buro recht (of hoe het ook heet)
Elke keer veranderd het verhaal.
nee zelfde verhaal alleen snap jij niet dat ik er alles aan doe om er weg te komen tuurlijk bel ik dan buro rechtshulp en dan nog eens de politie als iemand beslag op mijn paard legt wat niet mag en dan bel ik mijn nieuwe staleigenaar op om hem op de hoogte te stellen iets wat heel logis is.![]()
en ja dat slot zit er ik onderhoud natuurlijk wel contackt met mensen.
runningkawa schreef:En gelijkheidsbeginsel.... hoe bewijst zij dat die andere niet betaald hebben?
Hoe bewijst zij dat die niet eerder hebben opgezegt?