Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

pryde schreef:Sorry hoor runningkawa je begrijpt niet hoe het bedrijf TNT in elkaar zit. Ik heb het je geprobeert uit te leggen maar tevergeefs.
Ga je eerst eens verdiepen over wie je moet klagen en klaag dan de juiste mensen aan.
Dit om veel misverstanden te verkomen.
Het feit blijft wel dat de pakketpost poot van TNT het helemaal niet goed doet.

In een woonwijk dus
Gelukkig regende het die dag niet en was het ook niet mistig anders was het papier onbruikbaar geworden. Nu heb ik slechts 50% bij het oud papier kunnen doen
Betteke schreef:Ik zou ook op oorlogspad gaan!

Tessebes schreef:Sinds ik een keer bij iemand kwam die partijen "verloren pakketten" opkocht en ze doorverkocht denk ik heel anders over TNT, maar dat terzijde. Een klacht indienen bij de TNT heeft volgens mij weinig nut, je wordt toch van het kastje naar de muur gestuurd en er wordt beloofd dat het met de betreffende medewerker wordt besproken. Tot 2x toe is een pakket gewoon bij mij aan de voordeur neergezet, omdat ik niet thuis was. De eerste keer heb ik een klacht ingediend, de tweede keer heb ik mezelf de moeite maar bespaard.
Tessebes schreef:Sinds ik een keer bij iemand kwam die partijen "verloren pakketten" opkocht en ze doorverkocht denk ik heel anders over TNT, maar dat terzijde.
miep1979 schreef:Tessebes schreef:Sinds ik een keer bij iemand kwam die partijen "verloren pakketten" opkocht en ze doorverkocht denk ik heel anders over TNT, maar dat terzijde.
Dit meen je niet.............. Verklaar je nader, krijg nu een heel slecht idee van TNT
miep1979 schreef:En als kerstpakket delen ze alle kwijtgeraakte pakketten van het hele jaar uit![]()

ElCamino schreef:Hier ook zoiets....
ik bestel voor Sinterklaas wat kadootjes bij Gadgethouse... Zou zaterdag bezorgd worden...
Zaterdag al wie er kwam..... geen postbode...ook geen briefje in de bus.
Maandag Gadgethouse gebeld, Track&Trace numer gekregen.... en volgens TNT afgeleverd aan mij....???
Nu TNT gebeld, die beweren dat het afgegeven is op mijn huisnummer !!!
Nu moet ik een officiele klacht indienen ( meteen gedaan) e binnen 5 dagen heb ik bericht....
Tis toch wat !!!! Nu heb ik A: geen Sinterklaas kadootjes ( terwijl de datum juist afgesproken was en snelle service om het op tijd te hebben....) En mijn geld kwijt !!!!
Hoop dat ik eruit kom met TNt...