De TNT-soap: TNT blundert en ontkent

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius1804

Re: De TNT-soap: TNT blundert en ontkent

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 16:58

Degene die paketten bezorgen heten gewoon pakketbezorgers en geen postbode, dat lijkt me nogal logisch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 16:59

Niks logisch aan, omdat ik een kennis heb die dat deed en zichzelf gewoon postbode noemde Haha!
Dus ik ben echt wel benieuwd of die wel een andere naam hebben op hun loonstrookje Lachen

Sirius1804

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 17:06

Dan kan je iedereen die bij TNT werkt wel postbode noemen, terwijl dat toch echt niet zo zit.
Hoe dan ook, ik denk dat het vandaag of morgen toch wel fout gaat met tnt want ze maken er echt een zootje van. Ik denk dat als het zo door blijft gaan, tnt geen lang leven meer beschoren is.

pryde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 17:07

Sorry hoor runningkawa je begrijpt niet hoe het bedrijf TNT in elkaar zit. Ik heb het je geprobeert uit te leggen maar tevergeefs.
Ga je eerst eens verdiepen over wie je moet klagen en klaag dan de juiste mensen aan.
Dit om veel misverstanden te verkomen.
Het feit blijft wel dat de pakketpost poot van TNT het helemaal niet goed doet.
Laatst bijgewerkt door pryde op 27-11-07 17:10, in het totaal 1 keer bewerkt

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 17:08

Ik ben dus ook een pakketje kwijt.
Ligt ergens in Den Haag bij onbestelbare poststukken.
Heb ze al tig keer gebeld en het adres van de geadresseerde klopt als een bus.
Toch is mijn pakketje tot op de dag van vandaag niet aangekomen bij de ontvanger !! Boos! Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 17:19

pryde schreef:
Sorry hoor runningkawa je begrijpt niet hoe het bedrijf TNT in elkaar zit. Ik heb het je geprobeert uit te leggen maar tevergeefs.
Ga je eerst eens verdiepen over wie je moet klagen en klaag dan de juiste mensen aan.
Dit om veel misverstanden te verkomen.
Het feit blijft wel dat de pakketpost poot van TNT het helemaal niet goed doet.

Ik begrijp jou wel, maar jij wilt mij niet begrijpen! Dat is wat anders Lachen

Ik weet dat er 'smiddags een busje rondrijd met pakketjes, maar die noemt iedereen ook postbode, zelfs de pakketjes brengen zelf!

Dat is wat ik de hele tijd probeer te zeggen....zucht....

En verder als ik de TNT aan zou klagen zou het werkelijk aan mijn bips oxideren wie de verantwoordelijk is, welke kracht van tnt. Ik wil dan mijn pakketje of mijn geld, zo simpel is het...

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 17:38

je betaal dal geld genoeg voor een pakketje te verzende, dan verwacht je ook dat bezorgd word, netjes persoonlijk en niet bij buren zonder briefje, in tuin, schuur of gewoon helemaal kwijt zoals bij mij.
( of zoals bij RK in brievenbus proppen)
mij boeit ook niet, hoe ze zioch noemen, postbode, pakkenbezorger, ik betaal TNT en die moet t ook goed laten bezorgen dan, uitbesteed of niet

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 17:52

Tja, service is tegenwoordig een vies woord voor sommige bedrijven Scheve mond

Ik had laatst bij een winkel een flinke hoeveelheid fotokarton (50x70 cm)besteld, bedoeld voor mijn tekenopdrachten en ik kan het dus absoluut niet hebben dat ze op wat voor manier dan ook beschadigen of aan vocht blootstaan. Die mevrouw van de winkel weet dat en die pakt het dan ook zo in dat het plat vervoerd kan worden.

Nu werd het al dagen te laat afgeleverd, terwijl ik hier telkens gezorgd had dat er iemand was om het aan te nemen. Maar dan komen ze natuurlijk niet, nee, ik kwam een keer terug van stal en toen stond er een opgerold pakket met alleen een klein beetje kapotte bubbelfolie die er aan beide kanten ingevrot was, gewoon onbeschermd midden voor de voordeur Verdrietig In een woonwijk dus Gestoord Gelukkig regende het die dag niet en was het ook niet mistig anders was het papier onbruikbaar geworden. Nu heb ik slechts 50% bij het oud papier kunnen doen Verdrietig

Ik heb het nagevraagd bij die winkel en die stonden perplex, ze hadden het echt plat en goed verpakt aangeboden. Had dus de pakketleverancier het uitgepakt en opnieuw verpakt, waarschijnlijk om ruimte te besparen in de vrachtwagen... Ik zou er bijna om moeten lachen als het niet zo triest was

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 14:40

wat een problemen heb ikgehad bij de tnt zeg.. zelfs post gaat hier heel vaak mis.
ik heb toen in de decembermaand even geholpen en heb mijn eigen buurt gelopen.. er is mij toen van alles uigelegd waar ik op moest letten e.d

maar ze presteren het gewoon om de naam van mijn buren waar toevallig geen a b of c op staat bij mij in de bus te proppen.. of mijn post bij de buren te bezorgen terwijl er overduidelijk het juiste adres op staat zonder toevoeging...

sorteren is ook niet meer wat het geweest is.. ik heb er regelmatig problemen door gehad doordat een rekening niet of veel te laat aan kwam.

pakjes ben ik ook regelmatig kwijt geraakt.. of ze gooien geen briefje in de bus..

dus tegenwoordig wordt het of onder rembours of verzekerd.. dan maar extra kosten.. want die blunders vand ie gasten wordt je kotsmisselijk van

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 17:59

ach in Engeland in TNT 2 cd kwijt geraakt waar alle gegevens op stonden van de gezinnen die kinderbijslag zouden krijgen...

Maarja, nu zijn alle data kwijt... beetje slordig...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 18:00

En daar was geen kopie van?

Ook wel slordig van de verzender...niet goed te praten voor de tnt daar (heet het daar ook zo? ) maar voor hetzelfde geld was het door een magnetisch veld gegaan en ook onbruikbaar...

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 18:11

Betteke schreef:
Ik zou ook op oorlogspad gaan! Haha!

Heb je niet veel aan.. maar ben het er wel mee eens! Haha!

Wij hier thuis hebben ook wel eens gedonder gehad met de toennog PTT, was een rouwkaart (van mn opa) zo lomp door de bus geduwd dat 'ie doormidden was
En we hebben wel vaker gez.eik gehad, maar dat lag meestal aande bezorger (bijv. idd. pakketje bij de buren afleveren zonder briefje bij ons enz.)
Maar verder nog wel tevreden hoor Tong uitsteken

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 19:56

Sinds ik een keer bij iemand kwam die partijen "verloren pakketten" opkocht en ze doorverkocht denk ik heel anders over TNT, maar dat terzijde. Een klacht indienen bij de TNT heeft volgens mij weinig nut, je wordt toch van het kastje naar de muur gestuurd en er wordt beloofd dat het met de betreffende medewerker wordt besproken. Tot 2x toe is een pakket gewoon bij mij aan de voordeur neergezet, omdat ik niet thuis was. De eerste keer heb ik een klacht ingediend, de tweede keer heb ik mezelf de moeite maar bespaard.

Pasterza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 20:24

.
Laatst bijgewerkt door Pasterza op 09-01-26 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 21:50

Tessebes schreef:
Sinds ik een keer bij iemand kwam die partijen "verloren pakketten" opkocht en ze doorverkocht denk ik heel anders over TNT, maar dat terzijde. Een klacht indienen bij de TNT heeft volgens mij weinig nut, je wordt toch van het kastje naar de muur gestuurd en er wordt beloofd dat het met de betreffende medewerker wordt besproken. Tot 2x toe is een pakket gewoon bij mij aan de voordeur neergezet, omdat ik niet thuis was. De eerste keer heb ik een klacht ingediend, de tweede keer heb ik mezelf de moeite maar bespaard.

Hoe bedoel je verloren pakketten opkocht Verward

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 21:53

TNT laat de buurman wel een handtekening zetten hoor en als jij dan een melding doet van niet ontvangen poststuk is je buurman de pineut !!
tenzij het een persoonsgebonden aangetekende is

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 22:01

Tessebes schreef:
Sinds ik een keer bij iemand kwam die partijen "verloren pakketten" opkocht en ze doorverkocht denk ik heel anders over TNT, maar dat terzijde.

Dit meen je niet.............. Verklaar je nader, krijg nu een heel slecht idee van TNT

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 22:02

armani, als de buren ontvangen en gewoon voor 6.20 verzonden is hoeft deze NIKS te ondertekenen

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 22:11

miep1979 schreef:
Tessebes schreef:
Sinds ik een keer bij iemand kwam die partijen "verloren pakketten" opkocht en ze doorverkocht denk ik heel anders over TNT, maar dat terzijde.

Dit meen je niet.............. Verklaar je nader, krijg nu een heel slecht idee van TNT

Pakketjes die om één of andere reden niet bij de geadresseerde terecht zijn gekomen en die blijven liggen bij TNT worden opgekocht door handelaartjes. Het betrof hier een doos vol minichaps, gewoon met pakbon van de verzender erbij en alles. Het valt dus heus wel terug te brengen van wie die doos is, alleen is dat voor TNT blijkbaar teveel moeite. Die man had een halve kamer vol staan met pakketjes van TNT.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 22:15

miep1979 schreef:
En als kerstpakket delen ze alle kwijtgeraakte pakketten van het hele jaar uit Verdrietig Nagelbijten / Gniffelen

blijkt ongeveer te gaan kloppen ook nog.... Verdrietig
Wat toen als grapje werd gezegt

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 22:30

RK ja alleen ze delen ze zelfs niet eens uit, maar verkopen ze ook nog, 2 x geld voor de zending die nooit bezorgd word.

Bij mij in de woonplaats is jaren geleden ook een akkefiet geweest, postbodes die sexueel getinte films in eigen za hielden, stuk voor stuk zijn de mensen ontslagen en terecht ook, dus nu stem ik voor het ontslaan van de directie van TNT

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 10:56

Hier ook zoiets....

ik bestel voor Sinterklaas wat kadootjes bij Gadgethouse... Zou zaterdag bezorgd worden...
Zaterdag al wie er kwam..... geen postbode...ook geen briefje in de bus.

Maandag Gadgethouse gebeld, Track&Trace numer gekregen.... en volgens TNT afgeleverd aan mij....???
Nu TNT gebeld, die beweren dat het afgegeven is op mijn huisnummer !!!
Nu moet ik een officiele klacht indienen ( meteen gedaan) e binnen 5 dagen heb ik bericht....
Tis toch wat !!!! Nu heb ik A: geen Sinterklaas kadootjes ( terwijl de datum juist afgesproken was en snelle service om het op tijd te hebben....) En mijn geld kwijt !!!!
Hoop dat ik eruit kom met TNt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 11:11

Toch gewoon te gek

Ook hier weer zeggen dat het af geleverd is...
Denk dat Kassa dit topic eens moet krijgen....

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 11:15

ElCamino schreef:
Hier ook zoiets....

ik bestel voor Sinterklaas wat kadootjes bij Gadgethouse... Zou zaterdag bezorgd worden...
Zaterdag al wie er kwam..... geen postbode...ook geen briefje in de bus.

Maandag Gadgethouse gebeld, Track&Trace numer gekregen.... en volgens TNT afgeleverd aan mij....???
Nu TNT gebeld, die beweren dat het afgegeven is op mijn huisnummer !!!
Nu moet ik een officiele klacht indienen ( meteen gedaan) e binnen 5 dagen heb ik bericht....
Tis toch wat !!!! Nu heb ik A: geen Sinterklaas kadootjes ( terwijl de datum juist afgesproken was en snelle service om het op tijd te hebben....) En mijn geld kwijt !!!!
Hoop dat ik eruit kom met TNt...

Ik heb twee weken gelden al een klacht ingediend en een brief verstuurd.
Na 5 dagen kreeg ik bericht: NOT!

Nu zeggen ze dat hun systeem een storing heeft gehad.
Yea Right !!!

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 11:53

hmm.... vrees dat ik gewoon geld kwijt ben...
Wordt gek van ze...

Eerder zoiets gehad maar toen had de leverancier gee T&T nummer erop gezet en kreeg ik mijn geld netjes terug van ze.
Nu moet ik gaan verhalen op de TNT.... wordt niks denk ik.

Heb net een briefje voor mijn flatbewoners gemaakt, kopietjes gemaakt, geknipt, ga ik straks in de brievenbussen van mijn flat gooien...en bij het postkantoortje langsrijden....

Of stiekum hoop ik een klein beetje dat de chauffeur lui was en mijn kadootjes nog in de auto heeft en vandaag langsrijdt....maar dat zal wel een droom blijven...