Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
littleroosie schreef:Ze heeft hem wel op stal gezien maar omdat hij toen geen voer had stond hij niet te zuigen.
Ik heb verteld dat t een kribbebijter is tijdens het voeren. T lijkt mij dan logisch dat je weet wat dat is, als je dat niet weet, dan vraag je er toch naar?
Sowieso was de prijs er ook naar, als ze geen stalgebrek had gehad dan kon ze voor veel meer geld weg.
Cayenne schreef:Kribbenbijten is het dwangmatig vastpakken van dingen als hout, voerbak, waterbak.
Pas wanneer het paard lucht gaat zuigen, dan is het een luchtzuiger.
Je hebt dus inderdaad helaas verkeerde info gegeven.
littleroosie schreef:Koper heeft ook onderzoeksplicht hoor..
). littleroosie schreef:Hoebedoel je, doe dat dan?

Sammie schreef:Ja dat ben je
Dit win je gewoon niet, ookal was je in beginsel niet ter kwaader trouw, je hebt wel verkeerde informatie gegeven. Die fout bij helaas bij jou.
Het beste is om gewoon netjes het paard terug te nemen. Sammie schreef:Ja dat ben je
Dit win je gewoon niet, ookal was je in beginsel niet ter kwaader trouw, je hebt wel verkeerde informatie gegeven. Die fout bij helaas bij jou.

littleroosie schreef:Ik sta er niet zo positief over in omdat wij dus het paard 3 weken vast hebben gehouden, door gereden en er 2 mensen waren die dit paard ook eventueel wilde kopen maar ik dus heb afgezegd omdat ze toen onder voorbehoud verkocht was.

littleroosie schreef:Ik sta er niet zo positief over in omdat wij dus het paard 3 weken vast hebben gehouden, door gereden en er 2 mensen waren die dit paard ook eventueel wilde kopen maar ik dus heb afgezegd omdat ze toen onder voorbehoud verkocht was.
Wie weet zijn de vorige kandidaatkopers nog geïnteresseerd. miekske schreef:Je hoeft het paard niet terug te nemen, ze zijn ervan op de hoogte, dus ze kunnen niet zeggen dat jij dat niet heb gezegd..
sigrid1182 schreef:waar vraag je dan naar????
kribbebijter tijdens het voeren duid mijn inziens nog niet op luchtzuigen.....
omdat er dus een wezenlijk verschil tussen kribbebijten en luchtzuigen zit....