ze zijn gewoon me zadel kwijt,,

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

cocktail

Re: ze zijn gewoon me zadel kwijt,,

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 21:37

wat een vreemd verhaal!

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 21:42

Hobby schreef:
Ik heb heel hard geprobeerd om op mijn vingers te blijven zitten, maar het lukt me nu niet. Ik vind dat een groot deel van de reacties erg overdreven is om het in nette bewoordingen uit te drukken. Ik begrijp heel erg goed dat de TS zwaar gefrustreerd is vanwege het feit dat haar zadel momenteel zoek is. Zou je de situatie kennen, dan zou je er denk ik meer begrip voor kunnen opbrengen. Van Triest heeft enige tijd op de IC-afdeling gelegen en zijn leven hangt nu nog steeds aan een zijden draadje. Die beste man heeft wel wat anders aan zijn hoofd dan zich druk te maken over een zadel. Venema heeft één en ander overgenomen, maar dat wil niet zeggen dat hij de gehele zaak heeft overgenomen en bij overnames kunnen nu eenmaal fouten worden gemaakt. De kans is aanwezig dat het zadel gewoon nog bij Van Triest ligt of dat het toch ergens bij Venema ligt. Om dan meteen Venema (die geen enkele afspraak met jou heeft gemaakt) voor een slechte zadelmaker uit te maken of op te laten draaien voor een fout die hij misschien niet eens heeft gemaakt, vind ik persoonlijk erg bot. Daarnaast vind ik het niet fatsoenlijk om Van Triest te willen storen in het revalidatiecentrum.
Ga eerst eens een kijkje nemen bij Venema, misschien blaas je wel voor niets zo hoog van de toren. Mocht het zadel inderdaad zoek zijn, dan kan er ook normaal over gesproken worden.
Dan nog één laatste opmerking, op mijn opleiding leren wij om geen misbruik te maken van het uniform. Dat heeft te maken met integriteit...

Lieve schat, ik neem van triest absoluut niets kwalijk hoor. Ik moet zeggen dat ik over hem te spreken was, omdat ik hem belde en kon die dag zelfs nog terecht. Mij hoor je absoluut niet over van triest. en vind het echt wel klote hoor toen ik hoorde dat hij in het ziekenhuis en alles lag. Ik was gelijk ff-tjes stil. Ik ga morgen bij venema kijken. En van triest wil ik niet storen in het revalidatie centrum. Ik weet niet welke opleiding je doet, maar de woorden van van triest zijn ooit geweest, ik wil geen ruzie met het leger dus het komt helemaal goed. Ik vind hem een top zadelmaker hoor. Ik doe niets speciaals om iets voor elkaar te krijgen met me pak hoor. Ik doe hem liever niet eens aan..

Hobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 21:57

Dit komt heel anders over. Ik erger me met name aan alle 'meeloop'-berichtjes waarin termen als 'debiel' en dergelijke worden gebruikt en dan met name door mensen die nog nooit met de betrokken zadelmakers te maken hebben gehad. Ik hoop voor je dat je morgen het zadel terug vindt (en dan nog het liefst in gerepareerde toestand). Nog succes met de start van een nieuwe opleiding, een hele overstap!
Ik loop trouwens in het blauw op straat...

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 23:47

Owke, heb er wel over nagedacht om bij de bereden politie te gaan, maar aangezien ik sinds vanavond weet dat ik een gekneusde onderrug heb, kan ik dat soort dingen op me buik schrijven. Want kan er jaren lang duren voordat het over is.. Ach ja, hoop het ook voor meneer b, Ik moet zo'n 1000 zadels afzoeken, maar hij wilt een zadel van iemand anders aansmeren een pony zadel en ik heb een reuze paard.. ach ja, wordt vervolgt

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 04:31

Wat een verhaal zeg, ik hoop dat je zometeen gewoon je zadel vindt tussen die 1000 zadels die je zegt te moeten doorzoeken, zou toch al te gek zijn als ze m Echt kwijt zouden zijn, of erger, doorverkocht, ben heel benieuwd hoe dit afloopt Ja Sterkte en succes (ook met je rug)

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 05:16

Succes met zoeken dan.. Het is wel makkelijker zoeken als je weet wát je moet zoeken. Die man krijgt ineens allerlei 'vreemde' zadels en kan et waarschijnlijk gewoon niet vinden.

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 11:03

Hoi hoi,

Ik ga er zometeen naar toe, Rond een uurtje of half elf..
Duimen voor mij he..

Miss_Shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 11:15

Nou succes ik hoop echt voor je dat je je zadel daar vind Bloos

anniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 11:20

Wat een vreemd verhaal zeg, heb alles gelezen.
Ik ken die mensen niet, maar ik ga er van uit dat er nergens opzet in het spel is en het zadel waarschijnlijk gewoon ergens zal liggen. Dat die man zegt dat je een nieuw zadel moet kopen is natuurlijk wel stom; hij hoort dan gewoon te zeggen dat hij wel boven water zal kopen en zoniet dat er voor een passende oplossing gevonden zal worden of zoiets Knipoog

Wat vervelend van je rug zeg! Mag/kan je er nu nog wel alles mee doen of moet je nu lange tijd revalideren?

Succes met zoeken zometeen!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 11:27

Laat dit een les wezen voor ons allenmaal. Nooit je zadel afleveren zonder een briefje te krijgen. Je weet maar nooit.

Nou als het goed is krijgen we over 5 minuten bericht. hopen dat ze haar zadel gevonden heeft.

anniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 11:30

nee ze gaat ZOEKEN over 5 min. denk dat ze daar wel een flinke tijd mee kwijt is dus het bericht zal wel even op zich laten wachten Knipoog

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 11:31

Ow ik begreep er uit dat ze zo al weer terug was Tong uitsteken Clown ik ben blond

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 11:42

Idd een heel vreemd verhaal, maar ik kan me idd ook niet voorstellen dat er opzet in het spel is, het zal waarschijnlijk allemaal op een misverstand berusten.
Maargoed, als het zadel niet boven water komt , zullen ze toch een passende oplpossing moeten zoeken.
Veel succes met je rug trouwens, hoop dat je snel weer kunt rijden.

blizzard2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 11:43

Ben benieuwd of je je zadel hebt gevonden.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 11:55

Even je hele topic doorgelezen,
wat een vreemd verhaal!
Ik hoop dat je je zadel vind!

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 12:02

1000 zadels? 0 teveel zeker? Waar zou die arme man die 1000 moeten hebben liggen? Wel eens in zijn schuur(tje) geweest? Haha!
Aan de beschrijving te lezen is het geen zadel waar de eerste de beste graag mee wegloopt, dus ik hoop dat het met een sisser afloopt en je zadel weer boven water komt ................ de man is 200% betrouwbaar, heel serieus, net als Aart van Triest zelf trouwens.
Hoop dat die snel weer opknapt Ach gut en nog vele jaren voor onze zadels kan zorgen!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 14:38

Topic heeft niets van doen met ervaringen met harnachement dus lijkt mij meer op zijn plaats op Afspraken en Overige.
Verder de vraag of iedereen goed wil nadenken voor er een reactie wordt geplaatst en dan heb ik het vooral over de woordkeuze.

HAR-->TAO

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 16:14

Dat ie een zadel kwijt is kan misschien gebeuren. Lijkt me niet, maar ok, weet ook niet wat er gebeurd is. Maar als ie dan weinig moeite doet en zegt: dan moet je maar een nieuwe kopen, vindt ik dat nogal belachelijk en vind ik die man inderdaad een (censuur).

Hoe is het afgelopen?

Madje_Rocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 16:26

Dat slaat nergens op! Boos! Ik vind het wel een beetje een stomme smoes om ervan af te komen. Toch succes Knipoog

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 16:43

dit volg ik even... Ik hoop dat je je zadel terug krijgt.
Misschien heeft van triest speciaal je zadel bij hem gehouden,, omdat hij jullie zo 'belangerijk' vond, en misschien dacht dat je het niet ging apprecieren dat een andere zadelmaker je zadel maakte.

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 18:44

Ik ben nu ook erg benieuwd hoe het afloopt Lachen

Hoop dat het zadel inmiddels terecht is!

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 18:52

Wat een verhaal zeg! Mijn zus heeft ook een zadel via v Triest gehad. Hier heeft ze 3 maanden op moeten wachten. Ze zou een 16 inch krijgen. v Triest werd dus ziek, en Venema maakte het af. Wat ze kreeg was een 18 inch zadel, wat dus ook niet paste. Niet gezeurd vanwege de situatie met v Triest zelf. Wat we wel vreemd vonden is dat wij drie maanden moesten wachten, en dat er ondertussen nog steeds nieuwe klanten aangenomen werden, zo vernamen wij op bokt.
Maar het zadel paste dus niet, en omdat het al zo lang geduurd had, besloot ze geld terug te vragen. Van de 400 euro kregen we 350 terug. Het zadel voldeed niet aan wat beloofd was, we hebben dik twee maanden langer moeten wachten dan afgesproken, en het zadel paste dus ook niet eens. Dat vond ik op zich een beetje slordig.

Het is echt heel vervelend wat er met van Triest aan de hand is. Dat gun je niemand, en we hebben ook absoluut niet moeilijk gedaan toen we zo lang moesten wachten. In die drie maanden hadden we dus geen passend zadel, en is er dus ook vrijwel niet gereden. Dag zomer...

Maar goed. Ik vind het wel kwalijk dat er dan zo met de spullen van klanten wordt omgesprongen. Dat is geen stijl vind ik. In goed vertrouwen breng je je zadel daar, en dan raakt het gewoon kwijt.

Ik volg dit even. Hoop dat het opgelost wordt...

Lelanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 19:55

Als het zadel echt vermist is,dan komt hij vanzelf wel met een oplossing voor een ander zadel voor jou.

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 23:31

hoi girls,

er was helaas dus niemand aanwezig Boos!. Morgen ochtend om half tien vertrekt ik met een kennis richting de locatie van venema, en ik heb gezegd, ik hou me poot stijf want venema krijgt geen cent van me. En van triest wel, en het geld wil ik zelf aan van triest geven. Want van triest heeft niets verkeerds gedaan maar die venema.. ach ja, we doen er niets aan. Zo lang ik me zadel maar terug krijg, want het mag voor sommige een goedkoop zadel zijn, hij ligt al 2 jaar op het ruggetje van Uron, en hij zit heerlijk aan me kont om eerlijk te zijn en ligt ook super op hem. Ik ben namelijk niet zo'n merk fanatiekeling dat ik alles van een merkje moet hebben, zolang het doet waar die goed voor is maakt niet het niet uit Haha!

k4tink4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 23:44

Jeetje, zul je net zien zeg! Hij wist toch dat je zou komen?
En natuurlijk begrijp ik dat, ik ben zelf ook zo hoor. Als het goed past en lekker zit wil je geen ander meer. Vooral niet als hij nog prima te gebruiken was!