Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hobby schreef:Ik heb heel hard geprobeerd om op mijn vingers te blijven zitten, maar het lukt me nu niet. Ik vind dat een groot deel van de reacties erg overdreven is om het in nette bewoordingen uit te drukken. Ik begrijp heel erg goed dat de TS zwaar gefrustreerd is vanwege het feit dat haar zadel momenteel zoek is. Zou je de situatie kennen, dan zou je er denk ik meer begrip voor kunnen opbrengen. Van Triest heeft enige tijd op de IC-afdeling gelegen en zijn leven hangt nu nog steeds aan een zijden draadje. Die beste man heeft wel wat anders aan zijn hoofd dan zich druk te maken over een zadel. Venema heeft één en ander overgenomen, maar dat wil niet zeggen dat hij de gehele zaak heeft overgenomen en bij overnames kunnen nu eenmaal fouten worden gemaakt. De kans is aanwezig dat het zadel gewoon nog bij Van Triest ligt of dat het toch ergens bij Venema ligt. Om dan meteen Venema (die geen enkele afspraak met jou heeft gemaakt) voor een slechte zadelmaker uit te maken of op te laten draaien voor een fout die hij misschien niet eens heeft gemaakt, vind ik persoonlijk erg bot. Daarnaast vind ik het niet fatsoenlijk om Van Triest te willen storen in het revalidatiecentrum.
Ga eerst eens een kijkje nemen bij Venema, misschien blaas je wel voor niets zo hoog van de toren. Mocht het zadel inderdaad zoek zijn, dan kan er ook normaal over gesproken worden.
Dan nog één laatste opmerking, op mijn opleiding leren wij om geen misbruik te maken van het uniform. Dat heeft te maken met integriteit...