malloesje schreef:Ik geloof dat Hamminga iets van €100 per uur vraagt.. dat is mij echt veel te veel..
Hamminga vraagt geen 100 euro per uur, dat ligt lager.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
malloesje schreef:Ik geloof dat Hamminga iets van €100 per uur vraagt.. dat is mij echt veel te veel..

Jord schreef:Ik vind het allemaal vrij goedkoop eerlijk gezegd.
Ik betaal 40 euro voor 3 kwartier. Moet ik er nog wel naar toe, 60 km heen en 60 terug. Ik woon in de buurt van Arnhem, les in Renswoude. Geen idee wat mijn instructrice allemaal gepresteerd heeft, dat zegt mij niet zoveel. Ik vind haar goed, en ik vind haar haar geld meer dan waard.
Niien_ schreef:uur: 40 euro
half uur: 21 euro
op manege beukers in hoogkarspel in NH
) En daar betaal ik 25 euro voor een uur priveles, dat is een combinatie van de eerste helft paard losrijden in de bak en daarna naar de toltbaan. In Loenen bij Apeldoorn. Allebei mijn instructrices (bij de manege en bij de IJslanders) zijn docent in Deurne.
Echt een geweldige instructeur, hij geeft super goed les. Legt alles gewoon heel rustig en met beleid uit en neemt alle tijd voor je. Vind hem zeker niet duur!
. Geen gegil of wat dan ook als je iets fout doet, maar uitleg.
Grand prix amazone, maar wat voor mij het belangrijkst is, is dat ze inderdaad zoals Nathachou zegt, niet schreeuwt als ik iets fout doe, maar uitlegt. Al moet ze het 20 keer uitleggen!