Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maatje31 schreef:allereerts ben ik geen penny meisje, ben 32......pff oud he;-). nee maar het gaat mij om het idee. ik kan het niet begrijpen dat je het rijden (om hogerop te komen) belangrijker vindt dan je band met je paard..... dat is je basis, je allesie..toch??? ten minste bij mij wel.
en ik heb dan wel het geluk om hogerop te komen als ik dat zou willen maar dat hoeft dus niet voor mij, (iedereen zijn eigen ding). maar als dat dan niet lukt (hoferop komen) en idd bij sommige paarden lukt dat niet door beweging, bouw etc...........maar om dan je lieverd weg te doen? ik heb hiervoor ene paard gehad die niet hoger kwam dan de M ivm beperkte bewegingen dus ik weet hoe het is. maar dan nog heb ik haar niet weg gedaan!
ik denk dat het verschil em zit in hoe belangrijk is je paard voor je......en das voor mij heel belangrijk dus gaat ze niet weg om wat voor reden dan ook. en ik geef je mijn standpunt, mijn visie want wellicht denk je....misschien heb je gelijk. als je ergens voor kiest, moet je er ook voor gaan. een kind doe je ook niet weg als er strax wat mee gebeurt, dus in voor en tegenspoed, zo zie ik het. en das mijn goed recht.
maar laten we eerlijk zijn, hoeveel mensen doen hun paard en andere dieren weg om wat voor reden dan ook, asielen zitten vol, mp staat vol met paarden..............
en je weet niet of je paardje het beter krijgt..... een feit is dat zodra jij je paard verkoopt je er geen controle meer over hebt. ik spreek uit indirecte ervaring, misschien ben ik juist daarom wel zo fel ertegen. wil je alleen maar waarschuwen thats all!
sterkte met je beslissing!
Iorrr schreef:Jij zegt het goed, ieder CORRECT gebouwd paard kan dat ja, maar er zijn heel veel paarden niet correct gebouwd..!
Tooske schreef:Iorrr schreef:Jij zegt het goed, ieder CORRECT gebouwd paard kan dat ja, maar er zijn heel veel paarden niet correct gebouwd..!
Mijn ruin heeft ook niet het beste achterbeen hoor maar toch mag ik nu Z2 starten.
Ik ben ook van mening dat bijna alle paarden wel Z kunnen worden.
Zeeuwtje68 schreef:En weet je al wat je gaat doen met je paard?
haha! DianneF schreef:Zeeuwtje68 schreef:En weet je al wat je gaat doen met je paard?
nee ben er nog steeds niet uit :S pff.. vind het echt moeilijk....
het gaat deze week redelijk goed, dus dat maakt het nog lastigerhaha!
DianneF schreef:haha dat kan ook natuurlijk....
maar ik stond net onder de douche.. en toen werd me het duidelijk... weetje wat het is...
als ik bv. op vakantie ben, dan mis ik trippel... om hem lekker te poetsen en knuffelen, enz.. maar het rijden mis ik niet (echt) :| dus tja.. wat moet je hier weer mee?!
succes!