Handelaar neemt paard terug maar wil 2000 euro minder terugg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Liezel1

Re: Handelaar neemt paard terug maar wil 2000 euro minder terugg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 14:28

dat zinnetje van Barmat stond me ook nog bij, vandaar mijn hersenspinsel....
nu je het zegt is het idd een nederlands zaak....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 14:30

Pff wat een verhaal zeg.
Ik vraag me net als Floor af of je bent ingegaan op dat voorstel? Dan neem je jezelf volgens mij erg veel rechten af.

Overigens vind ik het niet slim van een aantal mensen om een reactie op het gastenboek van zijn vader achter te laten. Daar maak je het alleen maar gecompliceerder mee, en vind ze nou niet echt netjes..

Ik hoop dat jullie dit naar tevredenheid kunnen oplossen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 14:33

Idd Robin Hoodstables, jammer maar die staat niet goed bekend hier. Ik wens je veel succes met je juridische stappen, hoop voor je dat het gaat lukken. PB je wel.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 14:38

die 2e reactie in het gastenboek vind ik echt niet kunnen!
een beetje meer info over hoe of wat is wel terecht!
Weet barmat dat dit gepost is?
het gaat helemaal niet over die man, maar over zijn zoon!

beetje vervelend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 14:39

Er is helemaal niet zeker dat Barmat de media op gaat zoeken of stappen gaat ondernemen...beetje voorbarig.
En Barmat geeft zelf aan dat het de zoon is. Ook al is het wel hetzelfde bedrijf.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 14:40

Zit Robinhoodstables trouwens niet op Bokt?
Die naam komt me zo bekend voor in ieder geval Verward

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 14:46

Craignethan was volgens mij een link met Robin Hood....

PaulineDP

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 14:47

... En... het gastenboek lijkt verwijderd... Dat is snel zeg.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 14:47

Ik ben op dit moment bij Diablo thuis en zie al deze verontrustende dingen staan hier op bokt en op de website van Jan Verhoeven Sr.

Ik vind dit enorm ongepast en ik wil een ieder dan ook verzoeken hiermee op te houden, hoe goed bedoeld misschien dan ook.
Het voegt niks toe en gooit enkel en alleen olie op het vuur, terwijl dat nergens voor nodig is.

Laten we het netjes houden aub, hier heb ik geen zin in.

Barmat

PS Moddies - graag rekening houden dat ik dit plotseling zie bij Diablo thuis, en dat ik even de behoefte voelde heel snel te reageren, dus aub geen OW richting Diablo sturen voor uitlenen account bvd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 14:51

Het gastenboek van de hoefsmederij Scherffs? Die staan daar toch helemaal buiten?

bobbymp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 15:02

wat een verhaal,ik hoop dat je toch nog wat geld terug kan krijgen als je juridische stappen gaat nemen,dit slaat echt alles!!!!
succes!!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 15:07

Ik wil ook nog even met klem zeggen dat ik ook niets met de posts in het gastenboek te maken heb.

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 15:10

Ik zie dit topic nu pas en heb het helemaal doorgelezen.
Ik wil je even veel sterkte toewensen!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 15:22

Als mensen iets te melden hebben over het bedrijf waar Ts het over heeft, lijkt het mij dat het hier in het topic gepost moet worden...
ook lijkt het mij verstandig geen één mans acties op te zetten, zoals het spammen van het gastenboek, zonder dat Ts hiervan op de hoogte is.
Nog vervelender is het als er derglijke berichten uitgaan in een gastenboek, en de schrijver ervan maar de helft van het verhaal kent... schrijver is duidelijk niet op de hoogte namelijk... dat is wél laster of smaad.....

Ik denk dat het in ieders belang is de discussie hier centraal te houden... ik hoop dat de moddies het topic open willen houden en inzien dat deze acties niet van de vaste posters van die topic afkomstig zijn...

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 15:43

Heel veel sterkte ermee!

Dapper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 16:14

Jongens wat is dit erg om mensen hier zwart te maken, sorry hoor maar het lijkt net een samenzwering van een stel kleuters hier.

Ik doe al jaren zaken met robinhoodStables tot mijn tevredenheid is er nog nooit iets mis gegaan.

Een verhaal moet je toch echt van twee kanten horen voor je een oordeel kan vellen.

En wat jullie hier met zijn allen doen vind ik diep triest

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 16:25

Jammer dat je profiel leeg is Dapper .....

Barmat: als ik het zo lees sta je in je recht. nu het paard weg is kun je gerechtelijke stappen ondernemen. Ik zou het zeker in overweging nemen. sterkte met je gezondheid!!!

Dapper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 16:31

Merilyn schreef:
Jammer dat je profiel leeg is Dapper .....

Profiel of geen profiel heeft hier niks mee te maken.

Kijk dit topic maar nu de zoekfunctie het niet doet.

viewtopic.php?f=69&t=813936&hilit=

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 16:42

Dapper schreef:

Het viel alleen op Knipoog Maar wel een mooi aanbod. wil ook wel een keertje op een reus rijden Lachen sorry voor de off-topic reactie.

Barmat: ik hoop dat je ons op de hoogte houdt en dat je je geld terug krijgt!

Dapper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 16:45

Merilyn schreef:
Dapper schreef:

Het viel alleen op Knipoog Maar wel een mooi aanbod. wil ook wel een keertje op een reus rijden Lachen sorry voor de off-topic reactie.

Dat bedoel ik dus hoe snel iemand zich laat meeslepen. Knipoog

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 16:50

Dapper schreef:
Jongens wat is dit erg om mensen hier zwart te maken, sorry hoor maar het lijkt net een samenzwering van een stel kleuters hier.

Ik doe al jaren zaken met robinhoodStables tot mijn tevredenheid is er nog nooit iets mis gegaan.

Een verhaal moet je toch echt van twee kanten horen voor je een oordeel kan vellen.

En wat jullie hier met zijn allen doen vind ik diep triest

Ik zou dan eerlijk gezegd wel willen weten wat de kant van het verhaal van de verkopende partij is? Vraag me werkelijk af wat hij hiertegen in verweer zou kunnen brengen, aangezien zelfs een juriste al hetzelfde zegt? Toen ik dit verhaal hier las (en een eerder topic van TS waarin ze om raad vroeg wat te doen met haar situatie met betreffende dier) zat ik al te denken aan wat het verhaal van de eigenaar van de Shire stallen zou kunnen zijn…hoe ik ook mijn best doe…ik kan het niet bedenken hoor!

Verder kan het best zijn dat jij hele goede ervaringen hebt in al jarenlang zakendoen. Komt omdat de betreffende mijnheer dus gespreid over die jaren al aan jou heeft verdiend en jij aan hem? Dus de ene hand wast op die manier de andere, je hebt een zakenrelatie met elkaar opgebouwd.
Dit betreft echter een particulier die eenmalig zaken doet met de genoemde verkoper. Het ís en blijft een handelaar en ik heb er nog geen enkele ontmoet die niet rijker wilde worden…zij moeten er immers wel boter van kunnen kopen voor op het boterhammetje en tja…sommigen lusten nou eenmaal graag roomboter en zullen daarvoor af en toe dingen doen die niet helemaal gepast zijn.

Hey maaruhhh…paard kopen? Je weet waar het dier vandaan komt, is dus een érg goed paard, zoals jouw ervaringen zijn, hij moet alleen even opnieuw zadelmak gemaakt worden, maar misschien wil de eigenaar van de bewuste shire stallen dat wel voor je doen, aangezien je zo n goed contact hebt? Paard moet 5500 euro kosten…

Dapper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 17:02

Ten eerste ben ik ook een particulier. Haha! heb dan toevallig meerdere shires dus alweer een verwarring...lastig kan dat toch zijn. Clown

Een paard is de spiegel van je ziel.....dat gaat altijd op. Haha! het is allemaal erg vervelend voor Barmat maar zelfs met een shet had ze dit gehad, dan weer stonend en onder de medicijnen en niet zeker van zich zelf, dan gaat het opeens goed en wordt Maks zoals het paard werkelijk heet de hemel in geprezen.

Barmat heeft al contact gehad met de vorige eigenaar en Maks is zadelmak en goed doorgereden, zelfs door dorpen heen waar tractoren en auto's en vrachtwagens komen.

Kijk je hebt levenslange garantie en die krijg je echt maar vertel me nu niet als je een paard terugdoet en geen andere shire uitzoekt dat Robinhood hier mee gebaat is, en een keuze uit ruim 70 shires kun je toch wel maken lijkt me, en dan had ze geen cent bij te hoeven leggen en gaat er niet op achteruit, maar mevr barmat heeft blijkbaar al ergens anders een Tinker gekocht en ja dan is Robinhoodstable de gebeten pier....KOM OP ZEG !!!!

Verkopende partij heb ik niet gesproken maar als een paard niet bij je zou passen heb je OMRUILGARANTIE.
Ook al zou je 2 keer om moeten ruilen dan heb je geen probleem met RobinHood, deze mensen zijn heel erg met je begaan.
Ze hebben een naam hoog te houden en willen je echt geen probleemshire verkopen, die kopen ze zelf niet eens in, die komen meestal in Duitsland bij een vriendelijke mevrouw terecht, Clown

Maar goed, ik wilde even mijn mening hierover geven en vind jullie hier echt veelste ver gaan als je de andere partij niet hebt gehoord.

Zo ik ga weer even wat nuttigs doen. Dromen

moniek111

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 17:04

het jammere is dat mensen die (schijnbaar) zo handelen dat die om dit soort dingen echt niet 's nachts wakker liggen.

ook kan ik niet begrijpen dat de waarde van het paard is gedaald...
tuurlijk snap ik wel dat hij zijn (zogenaamde) verlies wil verhalen op jou barmat maar dat is jou zaak niet..

zou floortje in haar functie niet een brief op poten willen schrijven wellicht dat je daarmee nog wat bereikt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 17:11

Dapper met een omruilgarantie ga je er toch niet in geld op achteruit?

Hoezo zal Barmat hetzelfde met een shetlander hebben? Volgens mij weet je meer dan je toegeeft, ik vind je post erg gekleurd. De paardenwereld is klein. Ik kom toevallig uit de buurt, ben dus wel benieuwd naar die Maks en de dorpen en traktoren.

Een paard is een spiegel van je ziel klopt als een bus, maar dan moet je er wel eerst een band mee hebben opgebouwd en dat kan wel eens wat maanden duren, daar zal het nog te kort voor zijn bij Barmat, dus wat spiegelt die Maks, zijn vorige eigenaar en ervaringen?

Dapper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 17:22

russel schreef:
Dapper met een omruilgarantie ga je er toch niet in geld op achteruit?

Hoezo zal Barmat hetzelfde met een shetlander hebben? Volgens mij weet je meer dan je toegeeft, ik vind je post erg gekleurd. De paardenwereld is klein. Ik kom toevallig uit de buurt, ben dus wel benieuwd naar die Maks en de dorpen en traktoren.

Een paard is een spiegel van je ziel klopt als een bus, maar dan moet je er wel eerst een band mee hebben opgebouwd en dat kan wel eens wat maanden duren, daar zal het nog te kort voor zijn bij Barmat, dus wat spiegelt die Maks, zijn vorige eigenaar en ervaringen?

Goed lezen is ook een vak. Haha!

Als je een shire om gaat ruilen dan kost het ook geen geld, wil jij je shire terugdoen en geen andere shire mee terug dan denk je toch niet dat je je geld terug kan krijgen, bij een winkel krijg je dan toch ook een tegoedbon.......jezus ik had geen idee dat het niveau hier erg laag is maar oke.

Dus jij komt uit de buurt van Zutphen.... ?????? Geografie ook niet zo best meisje. Ach gut Maks is hier bij mij geweest en heeft zelfs met de buitenritten meegelopen, en ja hier kom je van alles tegen hoor.

Posten doe ik nog steeds met de zwarte kleur en wat zou ik toe moeten geven dan ? Erg offtopic allemaal hoor.

Als je daar een paar maanden voor uit moet trekken om een band op te bouwen waarom dan binnen twee maanden terug doen ??

Ik vind dit een zielige vertoning allemaal en ga echt iets nuttigs doen kan me alleen maar vreselijk opwinden over jullie meningen.
Ga op je knol zitten en doe iets.
Laatst bijgewerkt door Dapper op 03-10-07 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt