Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Merilyn schreef:Jammer dat je profiel leeg is Dapper .....
Dapper schreef:Profiel of geen profiel heeft hier niks mee te maken.
Kijk dit topic maar nu de zoekfunctie het niet doet.
viewtopic.php?f=69&t=813936&hilit=
Merilyn schreef:Dapper schreef:Profiel of geen profiel heeft hier niks mee te maken.
Kijk dit topic maar nu de zoekfunctie het niet doet.
viewtopic.php?f=69&t=813936&hilit=
Het viel alleen opMaar wel een mooi aanbod. wil ook wel een keertje op een reus rijden
sorry voor de off-topic reactie.
Dapper schreef:Jongens wat is dit erg om mensen hier zwart te maken, sorry hoor maar het lijkt net een samenzwering van een stel kleuters hier.
Ik doe al jaren zaken met robinhoodStables tot mijn tevredenheid is er nog nooit iets mis gegaan.
Een verhaal moet je toch echt van twee kanten horen voor je een oordeel kan vellen.
En wat jullie hier met zijn allen doen vind ik diep triest
russel schreef:Dapper met een omruilgarantie ga je er toch niet in geld op achteruit?
Hoezo zal Barmat hetzelfde met een shetlander hebben? Volgens mij weet je meer dan je toegeeft, ik vind je post erg gekleurd. De paardenwereld is klein. Ik kom toevallig uit de buurt, ben dus wel benieuwd naar die Maks en de dorpen en traktoren.
Een paard is een spiegel van je ziel klopt als een bus, maar dan moet je er wel eerst een band mee hebben opgebouwd en dat kan wel eens wat maanden duren, daar zal het nog te kort voor zijn bij Barmat, dus wat spiegelt die Maks, zijn vorige eigenaar en ervaringen?