paard gekocht maar heeft nu eng karakter trek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Esther28

Re: paard gekocht maar heeft nu eng karakter trek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 22:25

Tja, bekend verhaal....mijn heethoofd springgefokte merrie van 4 heb ik na 2 maanden weer verkocht omdat ik er totaal niet mee om kon gaan en ik met knikkende knieeen dr op stapte waardoor t ding helemaal ging flippen. Behoorlijke angst aan over gehouden. En er achter gekomen dat die opgefokte sportpaarden niets voor mij zijn. Heb nu een 5 jarige Groninger en dat is echt een super ding. Merrie is nu van een meisje hier op bokt en doet het super....
Ik zou zeggen: voor je eigen plezier en vertrouwen en voor je paard zn plezier en vertrouwen....verkopen aan iemand met ballen en feeling en zelf op zoek gaan naar een ander paard.....

Almighty

Re: paard gekocht maar heeft nu eng karakter trek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 22:10

Tja je hebt helemaal gelijk! Zn hobby kost ook veel geld! En als je er maar een kan betalen wil je wel de lol houden in je hobby! En tuurlijk mag je proberen en sleutelen! Maar waar gaa thet allemaal om bij ons? Heb lol in je hobby zit met een lach in het zadel! En heb het lef om toe te geven dat je fout zit. Ben eht er mee eens dat je het paard een goede kans moet geven...om te kijken of het gaat passen. 1 jaar is normaal om een band te bouwen met een paard. EN soms gaat dat veel sneller. Maar als blijkt dat je die band nu al niet krijgt met je paard moet je niet blijven modderen! Voor andere mensen makkelijk te zeggen maar doe wat je gevoel je ingeeft!