zondag voor paard kijken alleen vrouw verandert de prijs

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lenja

Re: zondag voor paard kijken alleen vrouw verandert de prijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 23:20

Nakisha schreef:
Hmm... tja, ik zou zeggen; zij noemde zélf 1500 euro, dus als jullie gaan kijken, is dát toch de prijs die je betaald...?
Ik zou trouwens gewoon nog eens bellen, wie weet probeerd ze gewoon nog even te kijken of ze er een mooie prijs uit kan krijgen, maar wil ze dit paard best aan jullie verkopen voor 1500.

Ik geef trouwens toe dat ik ook een hekel heb aan gesjoemel met prijzen... Boos!
Ik heb laatst iets verkocht. Ik had een reactie gehad toen ik het artikel voor 25 euro wilde verkopen, maar daarna bleef het stil. Ik verlaagde de prijs toen naar 20 euro, en kreeg opnieuw reactie van de vrouw die interesse had. Zij wist niet dat de prijs verlaagd was, maar dat heb ik gewoon zelf tegen haar gezegd. Mazzeltje voor haar, dus. Volgens mij is DAT de beste manier van zakendoen.

Dat is zeker de manier van zaken doen, en ik vind het idd heel raar dat de vrouw steeds die prijs veranderd.

Lenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 23:24

Chip2 schreef:
Ik heb het zowel als in een mail als mondeling afgesproken. Net mailde hij me dat het wel goedkomt en door een ruzie hij ff stoom af moet blazen maar heb teruggemaild dat ik dus zaterdag het paard kom halen waar ik recht op heb afspraak is afspraak. Heb al een busje gehuurd met trailer alles is al in orde gemaakt heb me er zo op verheugd en dan dit weer.

Idd, te gek voor woorden, had al een gevoel toen ik het topic ging lezen dat het niet helemaal goed kwam.. dat met die prijzen alleen al!
Stelletje afzetters dat ze zijn..

Lenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 23:26

Chip2 schreef:
Mn vader heeft toestraks de advocaat even gebeld om te informeren.
Deze meneer heeft dus zowel via email als mondeling een koopovereenkomst met ons gesloten en zal dus moeten verkopen aan ons.
Ik heb gemaild dat we dus gewoon van het weekend komen en hopen dat het normaal opgelost kan worden en wij buiten zijn prive leven staan

Idd (sorry voor mn vele berichten Clown) je hebt er nu recht op, je hebt tenslotte dat koopovereenkomst! ik snap niet waar die lui bezig mee zijn..

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-07 23:27

Bij deze ik heb de koop afgeblazen genoeg leuke paardjes met mensen die wel eerlijk zijn waar ik liever me centjes naartoe breng.

Lenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 23:27

Ik heb begrepen dat je de koop afblaast..
Een goede keuze, die mensen zijn gewoon te gek voor woorden.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 08:45

Jeetje wat een vreemde mensen zeg, groot gelijk dat je daar niet mee in zee gaat (wel jammer van dat paard..). Ik wens je veel succes bij de zoektocht naar een ander leuk paard, mét eerlijke verkopers!

_Susan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 08:57

Chip2 schreef:
Bij deze ik heb de koop afgeblazen genoeg leuke paardjes met mensen die wel eerlijk zijn waar ik liever me centjes naartoe breng.

Slimme beslissing..
Succes met het vinden van een ander paardje!!
En hopelijk bij die koop meer geluk

nestle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 09:48

heel erg slim veel suc6 met je volgende paardje

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-07 10:59

Morgenmiddag gaan we kijken bij een 12 jarige ruin. Bomproof geschikt voor beginners vind buitenrijden erg leuk en een sprongetje op ze tijd. Sprak me vooral aan omdat hij bomproof is en dat is precies wat ik zoek voor mn vader.
Deze mensen bekijken het maar heb diverse pbtjes gehad met mensen die met ditzelfde paard zijn bezig geweest en precies hetzelfde gezeur hebben gehad

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 15:49

ik ben benieuwd wat het gaat worden! hou je ons op de hoogte? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 14:54

hey Chip2 ik vindt heel goed dat je der mee bent gekapt met de koop van het paard als je ven door zoekt op marktplaats enzo veel mooie goede eerlijke paarden tekoop voor en leuk bedrag.
veel succes

Marloes_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 15:45

Wat een vaag verhaal zeg!
Goed dat je er mee gestopt bent. Voor hetzelfde geld had je zaterdag voor een dichte poort gestaan, terwijl je dat hele stuk had moeten rijden.
Ik ben benieuwd wat voor paard jullie gaan kiezen.

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 22:45

We zijn gister geweest mooi paard heel betrouwbaar. Alleen is hij wel wat kleiner dus ik ben nog diep in overleg met mijn vader die eigenlijk vandaag al antwoord zou geven maar het nu naar morgen verzet heeft of we het wel of niet gaan doen. Ikzelf was overigens helemaal weg van het beestje wat een knuffeltje zeg.

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 23:01

sja wat zegt hoogte dan?
als het karakter goed is..en je vader past er verder goed op..?
Lachen

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 23:14

Voor die ene keer in de zoveel tijd dat hij er wat mee doet past hij er prima op maar ja paps moet de helft meebetalen dus het is niet alleen aan mij

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 23:33

Ff een stipje.. Wil 't ff blijven volgen.
Wat een zwaar vreemd verhaal van dat 1e paard...

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 23:59

T vreemde van dat 1ste paard is nog dat die vrouw mij mailde dat die man zo moeilijk deed. Toen vroeg ik die man zijn telefoonnummer en dat gaf ze niet maar hij wilde wel mailen.
Heb inmiddels al 2 andere mensen gesproken die met hetzelfde paard zijn bezig geweest en bijna hetzelfde gehad hebben. Mn gevoel zegt dat het paard wat mankeert

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 00:08

Misschien het paard nog niet zo zeer, maar dat die mensen wat mankeert daar in de bovenkamer Rolleyes Nors opkijken .. Als t paard wat mankeert, waarom doen ze dan bij kopers zo moeilijk? Aangezien je zegt dat je al 2 mensen hebt gesproken die bijna hetzelfde hebben gehad. En 't paard staat nog steeds?? op marktplaats?

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 00:11

Nee hij is er nu afgehaald. Maar het is wel typisch dat zodra het op de keuring aankomt(de andere 2 wilde hem dus ook laten keuren) dat ze daarna afhakken met elke keer hetzelfde verhaaltje

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 00:14

Hmm, tsja! Dan zou je toch inderdaad gaan denken dat er wat mis is met t paard..
Ben benieuwd wat de beslissing morgen (of eigenlijk vandaag) wordt van je vader over t andere paard, maar dat zal hier morgen vast wel te lezen zijn Knipoog ..
Ga ik nu toch eerst maar is m'n bed zoeken! Knipoog

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 00:16

Je hebt een wijze beslissing genomen...er zijn meerdere paarden op de wereld.
Mensen die zo lopen te mekkeren...ver bij vandaan blijven.Als er dan straks iets misgaat dan ben je pas echt zuur.Zonde van je centen,zonde van je tijd.

Is dat andere paard veel kleiner dan...als hij niet iel is dan zou het toch niet uit moeten maken.Ik heb zelf 2 monsters van rond de 1.33m.Zijn net sportwagens hoor...zit je ook dichter bij de grond Knipoog Lekker makkelijk met op-en afstappen Haha!
Groot is niet altijd beter...je paps moet gewoon even op dat andere paardje lekker buiten gaan rijden en genieten van de omgeving en van een braaf paard onder zijn kont.Heel belangrijk Ja

Succes hoor!!

**gaat nu ook echt het bed in** Bloos Haha!

Groetjes,Tinky

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 00:18

Mn vader is zelf 1.98 dus het is wel een end. Maar dit paard is 168 en vrij stevig. Volgens de verkopers zou het ook makkelijk moeten kunnen voor die paar keer dat hij gaat rijden. Maar ja paps is niet zo makkelijk haahah en denkt altijd goed na dus ik wacht het wel af tot morgen.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 00:20

Chip2 schreef:
Mn vader is zelf 1.98 dus het is wel een end. Maar dit paard is 168 en vrij stevig. Volgens de verkopers zou het ook makkelijk moeten kunnen voor die paar keer dat hij gaat rijden. Maar ja paps is niet zo makkelijk haahah en denkt altijd goed na dus ik wacht het wel af tot morgen.

Och...dat moet geen punt zijn hoor met zijn lengte...als hij erop zit te glunderen snel even wat plaatjes schieten Knipoog ... **duwt de paps van chip2 in de richting van dat leuke paardje wat zo verschrikkelijk lief en braaf en mak is** Knipoog

Ik ben zelf 1,75 m en mijn stoere binken dus 1,33m.....dan kan hij makkelijk op die van 1.68m met zijn 1,98m Haha!

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 10:26

Nou, is je vader er al uit, of jullie 't paard wel of niet doen?

Parce

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 10:35

Jemig zeg, heb met open mond dit verhaal zitten lezen. Wees blij dat de koop uiteindelijk toch niet doorging, dit paard was dus nooit door de klinische keuring heengekomen; het zal wel wat mankeren!
Goh, dus andere bokkers hadden precies ditzelfde gezeur met die mensen?
Succes met je zoektocht naar een ander paard, lees dat je al bent wezen kijken ergens - je vind vast wel een heel lief paard voor je vader met een verkopende partij die handelt zoals het moet.
En stuur die vreemde mensen nog even de link van dit topic over de mail haha Haha!