Nakisha schreef:Hmm... tja, ik zou zeggen; zij noemde zélf 1500 euro, dus als jullie gaan kijken, is dát toch de prijs die je betaald...?
Ik zou trouwens gewoon nog eens bellen, wie weet probeerd ze gewoon nog even te kijken of ze er een mooie prijs uit kan krijgen, maar wil ze dit paard best aan jullie verkopen voor 1500.
Ik geef trouwens toe dat ik ook een hekel heb aan gesjoemel met prijzen...![]()
Ik heb laatst iets verkocht. Ik had een reactie gehad toen ik het artikel voor 25 euro wilde verkopen, maar daarna bleef het stil. Ik verlaagde de prijs toen naar 20 euro, en kreeg opnieuw reactie van de vrouw die interesse had. Zij wist niet dat de prijs verlaagd was, maar dat heb ik gewoon zelf tegen haar gezegd. Mazzeltje voor haar, dus. Volgens mij is DAT de beste manier van zakendoen.
Dat is zeker de manier van zaken doen, en ik vind het idd heel raar dat de vrouw steeds die prijs veranderd.

) je hebt er nu recht op, je hebt tenslotte dat koopovereenkomst! ik snap niet waar die lui bezig mee zijn.. 
.. Als t paard wat mankeert, waarom doen ze dan bij kopers zo moeilijk? Aangezien je zegt dat je al 2 mensen hebt gesproken die bijna hetzelfde hebben gehad. En 't paard staat nog steeds?? op marktplaats?