Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jus_dOrange schreef:Liezel1 schreef:heeft dit paard geen chronische peesblessure hieraan overgehouden?
Van de vorige eigenaar:Citaat:we kwamen daar aan en we moesten ff heen en weer draven en ja hoor, de veearts zag meteen dat ze rechtsvoor kreupel was. hij dr been ingespoten met verdoving en het bleek net onder de knie te zitten, want toen liep ze 100% zuiver. okeej, fotos gemaakt, en wat denk je: helemaal geen hoefkatrol 3, daar was helemaal niks mis mee, maar ze heeft dus een chronische ontsteking van het aanhechtgewricht.
ik wist niet eens wat het is, dus ik maar vragen stellen. als het nou in dr achterbeen was, moest ik dr laten inslapen, dus het is best erg.
Lijkt 't mij toch best waard om te vertellen als je een paard verkoopt.

mirgino schreef:is het het nodig om alles wat een paard in het verleden bij jouw gehad heeft te vermelden bij een verkoop?
Liezel1 schreef:Mirgino: lijkt me wel van belang als je een paard verkoopt waarvan je weet dat het paard een (verborgen) gebrek heeft...
dat lijkt me wel het vermelden waard ja...
ook als de verkoper al haar problemen met dit paard op Bokt heeft gezet...
is mijn mening! 
t 2 jr geleden haar griffelbeen gebr dat is weer aan elkaar gegroeit,en nooit meer kreupel op geweest.
] maar een schieffel is een schoonheidsfout.
xcynthiax schreef:laten we even wat samenvatten, jullie mogen gerust weten dat dit mijn paard is geweest...
ze heeft inderdaad een ontsteking in dr knie gehad.
nadat alles weer goed was gekomen hebben we dr opnieuw laten keuren en er was niks meer aan de hand...
dus waarom zeggen jullie dat ik een verborgen gebrek heb voorgehouden??? dat is helemaal niet waar!! ik heb dr namelijk nog een keer laten keuren om de zekerheid te hebben dat alles goed was met dr benen!
en ik zal jullie nog iets vertellen, ik zou nooit mijn paard verkopen als er iets aan de hand zijn,, dat zou ik echt nooit doen!!
ik heb met pijn in mn hart mn paardje moeten verkopen vanwege gebrek aan tijd, en als ik dit nu allemaal zo hoor...
nee...vind ik echt heel laag bij de grond...
we hebben niks achter gehouden en we hebben over niks gelogen!!
zoals ik al hierboven zei, ze is immers weer goedgekeurd na de kreuepeltijd...
xcynthiax schreef:desiree en orsini: http://www.hoefkatrol.com
mijn paard heeft namelijk hoefkatrol, ik heb deze trainingsmethode van antoine de bodt overgenomen en ze loopt nu helemaal niet meer kreupel!!!!! al 2 maanden niet meer!!!!

Jus_dOrange schreef:De vorige eigenaar zet letterlijk neer dat het dier een chronische ontsteking heeft, die dingen zijn nogal chronisch en anders dan een schoonheidsfout.
dat is waar.
]
Hoe groot moet je zijn?
russel schreef:Kinderen en dronken mensen spreken de waarheid, toch?Hoe groot moet je zijn?