Maar10e schreef:penny's tegen penny's
needat zie je verkeerd 'penny's' tegen de penny's
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar10e schreef:penny's tegen penny's
MalPaarden schreef:jackgirl schreef:JAA PRECIES IDD.NET WAT IK WOU ZEGGENhmmz, eerst woonde ze doordeweeks bij jou ... nu jij bij haar .. Knap ! JAA KNAP HEA:d IK WOON TOCH ECHT BIJ HAAR ZE KAN MOEILIJK BIJ MIJ WONEN ALS IK 14 BEN HEA:s
@LadyElmira Tuurlijk mag je erbij komen , als je maar genoeg betaald
jackgirl schreef:hmmz, eerst woonde ze doordeweeks bij jou ... nu jij bij haar .. Knap !
@LadyElmira Tuurlijk mag je erbij komen , als je maar genoeg betaald

SuperPenny SONY schreef:Vind het ook behoorlijk Penny om berichtens als : PENNY ALARM te gaan schrijven, weer lekker meelopen met de kudde de 1 roept penny en de volgende 100volgen.. ook erg kinderachtig
@ de TS overdrijf niet zo... dr klopt geen steek van je hele verhaal dus waarom nog meer onzin verkopen?
SONY schreef:Vind het ook behoorlijk Penny om berichtens als : PENNY ALARM te gaan schrijven, weer lekker meelopen met de kudde de 1 roept penny en de volgende 100volgen.. ook erg kinderachtig
@ de TS overdrijf niet zo... dr klopt geen steek van je hele verhaal dus waarom nog meer onzin verkopen?
Maar kom op, ben eens eerlijk.LadyElmira schreef:SONY schreef:Vind het ook behoorlijk Penny om berichtens als : PENNY ALARM te gaan schrijven, weer lekker meelopen met de kudde de 1 roept penny en de volgende 100volgen.. ook erg kinderachtig
SONY SONY HEEFT EEN POONIE. Sorry, ik heb een gekke bui..komt denk ik door de TS. Die maakt ons allemaal aan het lachen
LadyElmira schreef:SONY schreef:Vind het ook behoorlijk Penny om berichtens als : PENNY ALARM te gaan schrijven, weer lekker meelopen met de kudde de 1 roept penny en de volgende 100volgen.. ook erg kinderachtig
SONY SONY HEEFT EEN POONIE. Sorry, ik heb een gekke bui..komt denk ik door de TS. Die maakt ons allemaal aan het lachen

(Zie onderschrift) samantha21 schreef:SONY schreef:Vind het ook behoorlijk Penny om berichtens als : PENNY ALARM te gaan schrijven, weer lekker meelopen met de kudde de 1 roept penny en de volgende 100volgen.. ook erg kinderachtig
ik hoef niet met de kudde mee te lopen, ik kan zelf wel lopenMaar kom op, ben eens eerlijk.
Dit slaat toch nergens op?
Silence schreef:Jouw paarden veranderen snel.
In je vorige topic in de één nog moeilijk, bijna niet te sturen enz.
En nu is dat ineens opgelost.
Ja misschien voor zo`n superpony €100![]()
Zo`n geweldig beestje wat zoveel bereikt in zo`n korte tijd, moet toch zeker wel goed geld opleveren.
Je krijgt zelf zeker geen zakgeld, of verdient zeker niks? Dan is dit makkelijk verdiend ja €100 per paard.
Die jaarling is trouwens ook wel heel snel naar de opfok verhuisd zeg. In je vorige topic was hij/zij er nog
Didoo schreef:Ja maar zo gaat het ook met dr paarden, eerste zijn ze niet te sturen, en nu opeens wel! het is allemaal zo makkelijk tegenwoordig

even lezen ! Didoo schreef:Ik wacht eigenlijk op een verhaal met uitleg over waar ze woont en hoe ze dat allemaal onderhoud...
samantha21 schreef:SONY SONY HEEFT EEN POONIE. Sorry, ik heb een gekke bui..komt denk ik door de TS. Die maakt ons allemaal aan het lachen
MalPaarden schreef:Didoo schreef:Ja maar zo gaat het ook met dr paarden, eerste zijn ze niet te sturen, en nu opeens wel! het is allemaal zo makkelijk tegenwoordig
UHMM TRAINIG
rij je ook voor anky?